×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشن و شادمانی به مناسبت گرامیداشت مقام زن در منطقه ۴

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای پویش قدردانیم به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) در منطقه خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “اسمعیل قضات لو” با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به برنامه‌های اجرای پویش قدردانیم اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی در تمام برنامه‌های پویش قدردانیم گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و قدردانی از بانوان است که با شعار” چه قدر…. ” در وصف زنان و مادران بکار برده می‌شود.

او به برنامه‌های پویش قدردانیم اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها که به همت امور بانوان منطقه ۴ از ۲۳ تا ۳۰ دیماه برگزار و برنامه‌هایی شامل برپایی بازارچه دست سازه‌های مادران شهر، برگزاری جشن قدردانیم در بوستان بانوان، سرای محلات و …..، برپایی مسابقه شهری الماس شهربانو، نشست با بانوان فعال در حوزه زنان، توزیع اقلام فرهنگی در نقاط پر تردد شهر و بازدید از مراکز ویژه نگهداری زنان مثل یاورشهر، سامانسرا و …. می‌شود.

معاون شهردار این منطقه از برگزاری جشنواره غذای سفره اصیل ایرانی در سرای محلات خبر داد و به اجرای مسابقات فوتبال دستی، والیبال و بدمینتون بین بانوان شهروند و برپایی اردوی ورزشی ویژه مادران و دختران در مجموعه ورزشی فرهنگی شهربانو اشاره کرد.

قضاتلو با اشاره به اجرای مسابقه ” مادرم چقدر …. ” در فضای مجازی گفت: مسابقه مجازی با موضوع مادر از طریق ارسال فیلم، عکس و خاطره نویسی در صفحه اینستاگرام امور بانوان منطقه ۴ در هفته زن در حال برگزاری است.

او در ادامه با بیان مشارکت اداره سلامت در برگزاری مراسم هفته زن از ارائه خدمات سلامت محور شامل دوز یادآوری واکسن کرونا، تقدیر از مربیان آموزشی توسط مدیران محلات، انجام مشاوره پزشکی، غربالگری فشار خون و قند خون، مشاوره تغذیه و مشاوره روانشناسی در سرای محلات، مساجد و بوستان های منتخب سطح منطقه خبر داد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان هدف از اجرای پویش قدردانیم را شناساندن هرچه بیشتر عظمت، شخصیت و جایگاه رفیع بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه زهرا عنوان کرد و گفت: برنامه‌ها لزوم قدردانی به زنان و مادران را به همه افراد یادآوری کرده و با پیام محوری قدر شناسی در پویش قدردانیم طراحی و برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches