×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشن مبعث در مساجد منطقه ۲۰

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ از ویژه برنامه‌های اجتماعی فرهنگی مدیریت شهری به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، برومند نامداری با بیان این مطلب گفت: ویژه برنامه‌های فصل نیایش در منطقه ۲۰ با شروع ماه مبارک رجب در حالی آغاز شده است که همزمان با مناسبت مبعث پیامبر(ص)، تمامی مساجد شهرری میزبان جشن‌های مردمی برای نمازگزاران هستند.

نامداری مساجد را نقطه عطف فعالیت های اجتماعی و فرهنگی برشمرد و ادامه داد: یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری در سال جاری، همچنان طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید است که به منظور جلب مشارکت شهروندان تمامی فعالیت های اجتماعی و فرهنگی همراه با اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به این طرح زیست محیطی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مبلغان مذهبی و نمازگزاران در طرح آسمان آبی زمین پاک و خط سفید گفت: همزمان با ایام البیض نیز مراسم معنوی اعتکاف در ۳۱ مسجد منتخب منطقه ۲۰ برگزار شد که مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت معتکفین نسبت به تبلیغ و ترویج این طرح اقدام کرد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۰ در پایان افزود: برپایی جشن‌های مردمی، سخنرانی‌های مذهبی و ویژه برنامه های هنری و نمایشی از دیگر برنامه‌های روز مبعث است که در مراکز فرهنگی و سراهای محله این منطقه جنوبی برپا می شود تا حال و هوای شهروندان نیز متناسب با این عید تغییر کند و از فیض معنوی آن بهره کامل را ببرند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches