×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشنواره کودک در منطقه ۷

اقتصادتهران: جشنواره کودک با محوریت ورزش و تفریحات سالم در بوستان باغ موزه قصر برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری رئیس اداره تربیت بدنی منطقه با اشاره به اینکه کودکان از بازی و ورزش لذت می‌برند و در این میان فرصت‌های خوبی برای ابراز احساسات و عواطف خود می یابند، افزود: از طریق بازی‌ها می توان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به اهداف اساسی تربیتی مثل رشد جسمی، اجتماعی، عقلانی، اخلاقی و عاطفی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از تاریخ ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه برگزار می شود، تصریح کرد: ایرهاکی، استخر توپ، بادکنک سازی، جاده نقاشی، گریم کودک، ترامپولین، گلابی بوکس، لی لی، طناب زنی، ماشین بازی، شن بازی، بازی های فکری و برنامه شاد موزیکال و مسابقات ورزشی از جمله برنامه هایی است که در این جشنواره برگزار می شود.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات محله قهرمان در این منطقه، خاطرنشان کرد: اولین دوره مسابقات لیگ محله‌ای آقایان با هدف بهبود نگرش شهروندان به سبک زندگی فعال، ایجاد روحیه نشاط و هویت بخشی در بین شهروندان ساکن در محله در رشته های متنوع ورزشی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر نقش ورزش در افزایش سطح سلامت شهروندان، یادآور شد: ثبت نام در مسابقات لیگ محله قهرمان در رشته فوتبال گل کوچک در تاریخ ۷ الی ۱۱ شهریورماه، رشته شطرنج در تاریخ ۲۹ مرداد ماه، رشته دارت در تاریخ ۱۳ شهریور ماه در سراهای محلات و خانه های ورزش محلات انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches