×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشنواره ورزشی در منطقه ۷ به مناسبت ایام‌ مبارک دهه فجر

تهران اکونومی: مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه ۷ از برگزاری جشنواره ورزشی در این منطقه به مناسبت ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمد حیدری با اعلام این مطلب افزود: اداره تربیت بدنی این منطقه به منظور توسعه و ترویج ورزش در بین خانواده‌ها جشنواره ورزشی ویژه شهروندان را به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام مبارک دهه فجر برگزار می کند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره از یکم تا پایان بهمن ماه برگزار می شود، تصریح کرد: اجرای بیش از ۱۰ فعالیت ورزشی با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی میان شهروندان و دانش آموزان را در دستور کار این اداره قرار داده ایم.

حیدری برگزاری مسابقات ورزشی را در تشویق شهروندان به ورزش موثر دانست و اظهار داشت: مسابقات بسکتبال جام فجر از تاریخ ۱۷ الی ۲۴ بهمن ماه در سالن مجموعه ورزشی ساعی با حضور بیش از ۳۰ تیم در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت همگانی کردن ورزش شهروندی، خاطرنشان کرد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ارائه الگوهای سالم تفریحی، ایستگاه های تفریحی و زنگ ورزش در روز های پنجشنبه و جمعه در سطح ۵ بوستان منطقه (جوان ، توکلی، آوینی ، اندیشه ، باغ موزه ) برگزار خواهد شد.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches