×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری نخستین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز موسسه اعتباری کوثر

اقتصادتهران: اولین دوره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

به گزارش بیما، در این مراسم، دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه کوثر در رابطه با مجوز قرعه کشی  گفت: هیئت نظارت این قرعه کشی سه نفر از بانک مرکزی هستند. قرض الحسنه از صفات پسندیده دین اسلام است. در بحث قرض الحسنه، مبلغی به عنوان سرمایه به افراد داده می‌شود تا کار و درآمدزایی داشته باشند. به همین خاطر است که در دین هم در مورد قرض الحسنه بسیار توصیه شده است.

وی در ادامه توضیح داد: تکاثر و کوثر دو مورد مجزا هستند. تکاثر به معنای جمع آوری مال و ثروت اندوزی است. اما کوثر به این معنا است که جمع آوری مال بد نیست، اما نگهداری بیش از اندازه از آن بد است. اگر هدف از جمع آوری پول، ثروت اندوزی نباشد خیری کثیر به دنبال خواهد داشت. اینکه از ثروت به میزان لازم استفاده شود و انفاق هم انجام شود، درست است. کسی که حساب قرض الحسنه باز می‌کند ۲۰-۲۵ درصد از پولش را سالیانه از بانک نمی‌گیرد و در نتیجه نیتی خالص پشت این حرکت است. حساب‌های قرض الحسنه مصداق کوثر و سپرده سرمایه گذاری تکاثری است. من هم امروز و در این جمع، نیت افتتاح حساب قرض الحسنه را کردم، اگر همه ما نفری یک میلیون تومان حساب قرض الحسنه باز کنیم حرکتی تاثیر گذار را شاهد خواهیم بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches