×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری جشن آغاز چهارمین سال فعالیت بانک حکمت ایرانیان

جشن آغاز چهارمین سال فعالیت بانک حکمت ایرانیان برگزار شد.

به گزارش موج، مدیران و کارکنان بانک حکمت ایرانیان در استان تهران، البرز و قم با حضور در برج میلاد تهران آغاز چهارمین سال فعالیت این بانک راجشن گرفتند و بار دیگر با هم پیمان بستند تا در نظام اقتصادی کشور به عنوان یک بانک خوب و پاک به فعالیت خود ادامه دهند.

در این شب با شکوه که با حضور خانواده های کارکنان بانک حکمت برگزار شد، رئیس و اعضای هیات مدیره بانک حکمت ایرانیان، دکتر فرهاد رهبر رییس دانشگاه تهران، مهندس میر صادقی مدیرعامل احجام سازه، دکتر نفریه معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور و مهندس انصاری عضو شورای شهر تهران به همراه مدیران و معاونان بانک حکمت ایرانیان حضور داشتند .

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، دکتر عباس عسکرزاده، مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان به تمامی مهمانان به خصوص خانواده ­های آنان خیر مقدم گفت و افزود: امیدوارم راهی که بانک حکمت ایرانیان در پیش گرفته است موجب اعتلا و عزت نظام شود. وی اظهار داشت: در نظام اقتصادی و پولی کشور هر ارگانی وظیفه ای را برعهده دارد که جمع آنها در نهادهای کشور شکلی از جامعه مدنی را ترسیم می کند. اوج این جامعه مدنی رسیدن به جایگاهی است که در سطح بین المللی به عنوان یک اصل در حرکت های اقتصادی و سیاسی نقش بسزایی را دارد.

مدیر عامل بانک حکمت ایرانیان در ادامه گفت: بانک حکمت ایرانیان نیز باید با پذیرفتن این اصل در حوزه ی اقتصادی باید به گونه ای عمل کند که در سند چشم انداز کشور نه تنها به عنوان یک بانک اسلامی بلکه قطب پولی در منطقه مطرح شود همانطور که در این سه سال با همت و سخت کوشی شما همکاران این مهم میسر شده است.

وی با اشاره به پراکندگی شعب و ساختار نیروی انسانی این بانک عنوان کرد: اگرچه درحال حاضر در نظام رقابتی امروز حرف های بسیاری برای گفتن داریم که محصول عملکرد همکاران عزیز این بانک است اما هنوز دراین زمینه کارهای بسیاری را باید انجام دهیم تا به نقطه مطلوب خود برسیم. نیروی انسانی بانک حکمت ایرانیان نیروی جوان در عین حال مستعد و متعهد است بنابر این آینده بسیار درخشانی را برای بانک رقم خواهند زد. من نیز به عنوان کوچکترین فرد از این مجموعه افتخار می کنم که درخدمت این عزیزان هستم.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از دیگر مدعوین این مراسم بود که رونمایی از طرح رویای کودکان آسمانی را در سومین سالگرد بانک حکمت ایرانیان به فال نیک گرفت و افزود: سازمان بهزیستی کشور بیش از ۹ هزار کودک بد سرپرست و بی سرپرست را در مراکزی که شبه خانواده است نگهداری می کند و سعی کرده تا بهترین شرایط را برای آنها فراهم سازد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches