×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری آیین‌های عاشورایی در منطقه۱ شهرداری

در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین (ع)، در۲۶ محله شمال تهران بیش از ۱۷۰ برنامه مذهبی – آیینی اجرا می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک شهرام پاشایی رییس اداره امور فرهنگی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با اعلام این مطلب اظهار داشت: در ایام محرم برنامه های مذهبی، شامل روضه خوانی، مداحی، عزاداری، سخنرانی، تعزیه خوانی و پرده خوانی، مسابقه و … درتمامی مساجد، تکایا، حسینیه ها، سراهای محلات و مدارس شمال تهران در حال اجراست.

این مقام مسئول به طرح حمایتی از برپایی ایستگاه‌های صلواتی اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰ ایستگاه صلواتی در محلات شمال تهران برپا شده است که شهرداری در تجهیز و ارائه خدمات لازم به آنها همکاری کرده است.

وی روضه خوانی و مداحی در ایام محرم و صفر را از برنامه های اصلی در محلات دانست و گفت: برنامه عزاداری در رثای امام حسین (ع) و یارانش در ماه محرم و صفر در سرتا سر منطقه اجرا و به صورت ویژه در آستان مقدس حضرت صالح ابن موسی الکاظم (ع) و امامزاده علی اکبر(ع) چیذر در حال برگزاری است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches