×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی۱۳۲آیین بازگشایی مدارس در شهر تهران

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردای تهران با تشریح ویژه برنامه های استقبال از مهر گفت: مدیریت شهری تلاش می کند با ارایه برنامه های آموزشی و ترویجی فضا را به منظور افزایش مهارت های زندگی شهری و حقوق و تکالیف شهروندی برای ۲ میلیون دانش آموز و دانشجو مهیا کند.

حجت الاسلام میثم امرودی به تشریح ویژه برنامه های استقبال از مهر پرداخت و گفت: عرضه لوازم التحریر در سطح تهران با مصوبه مهرقلم شورای شهر تهران دنبال شد. به طوریکه در ۱۰ نقطه شهر نمایشگاه های باز باران از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به شهروندان تهرانی و کودکان و نوجوانان خدمات ارایه می دهند.

وی افزود: در پهنه غرب مناطق باکری، بلوار پاکنژاد، میدان صنعت، برج میلاد، بوستان گفتگو و دریاچه چیتگر در نظر گرفته شد. همچنین در شرق تهران فرهنگسرای اشراق، میدان امام حسین(ع) و بوستان خاوران برای ارایه ویژه برنامه باز باران در نظر گرفته شد ه است. در جنوب و مرکز شهر هم خیابان باب همایون، بوستان ولایت و بوستان قائم در منطقه ۱۸ برای برپایی این نمایشگاه ها انتخاب شده اند. به طوریکه در این نمایشگاه ها ۳۵۰۰ بارکد در چهار محصول شامل دفاتر، لوازم التحریر، اسباب بازی های فکری و آموزشی با ۳۵ درصد تخفیف ارایه می شود.

وی همچنین از ارایه ۳۵۰۰ بارکد نیز در محصولات پوشاک همانند مانتو، شلوار، هدبند، روسری و چادر با ۵۰ درصد تخفیف ارایه می شود. این در حالیست که مجموعه های نشر شهر، شهروند، معاون خدمات شهری و زیباسازی، معاونت اجتماعی را در برپایی این نمایشگاه همراهی می کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین از برپایی جلسات همایش، پرسش و پاسخ، کارگاه آموزشی، نسشت نقد و گفتمان، مسابقه، شعر و مشاوره در رابطه با موضوعات مدرسه خوب، روش های تعلیم و تربیت، ویژگی های معلم و دانش آموز در ۲۲ نقطه خبر داد.

برپایی۱۳۲آیین بازگشایی مدارس در شهر تهران

وی با بیان اینکه امسال ۱۳۲ آیین بازگشایی مدارس در شهر تهران با حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برپا می شود، اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای استقبال از مهر و آموزش محیطی ۲۲۰۰ فضای نقاشی، دست نوشته و شعار نویسی در سطح شهر تهران در نظر گرفته که تا ۱۵ مهرماه این تبلیغات ادامه داد.

امرودی از برپایی تور گردشگری یک روزه در تهران برای دانشجویان جدید الورود دانشگاه های تحت پوشش وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان خبر داد و افزود: شهرداری تهران با مشارکت آموزش و پرورش در مدیریت ۴۴ مدرسه هیات امنایی در سطح مناطق مشارکت می کند که در این مدارس موضوع تربیت دانش آموزان با معیارهای سبک زندگی، هویت محله ای، انقلابی، دینی و دروسی در حوزه آموزش های شهروندی مورد توجه قرار می گیرد.

وی از طرح جدید شهرداری به عنوان اتوبوس پیاده مدرسه خبر داد و گفت: در این طرح دانش آموزانی که بدون سرویس مدرسه، مسیر مدرسه تا منزل را طی می کنند، تحت مدیریت یک مربی قرار می گیرند تا با طی کردن یک مسیر مشترک هم رفتارهای ترافیکی را بیاموزند و هم امنیت آنها در این مسیر تامین باشد.

امرودی با اشاره به تفاهم نامه امضا شده بین شهرداری و وزارت آموزش و پرورش یاد آور شد: در این راستا جلساتی با حضور معاونین آموزش و پرورش و شهرداری تهران برگزار شده تا با اجرای برنامه های لازم بچه ها موضوع تحکیم بنیان خانواده، مقابله با بحران هویت و بحران فقر حرکتی آشنا شوند. در همین راستا کمیته های رسیدگی به وضعیت ساختمان و بنای مدارس و فعالیت های فرهنگی تشکیل شده است تا بررسی شود چه اتفاقاتی باید در مدارس بیفتد تا شاهد شادابی دانش آموزان تهرانی باشیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches