×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی ۴۰ غرفه پردیس قرآنی و فرهنگی در بوستان رازی

تهران اکونومی: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ در سراهای محلات، مساجد و نمایشگاه فصل نیایش واقع در بوستان رازی برگزار می‌شود.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ تهران؛ با اعلام این خبر گفت: ارتقاء نشاط معنوی شهروندان با رویکرد تلطیف فضاهای دینی، ایجاد انس و الفت بین شهروندان با تکیه بر تقویت ارزش‌های دینی و اسلامی و برپایی مراسم و مناسبت‌های مذهبی؛ از مهم ترین اهداف برنامه‌های ماه رمضان است که در همین راستا همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان ارتقای آگاهی روزه داران از مباحث حفظ سلامت در ایام ماه رمضان، حمایت از افراد کم بضاعت و همچنین غنی سازی اوقات فراغت روزه داران با هدف توجه به شهروندان و سلامت آنها مدنظر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه قرار گرفته است.

او در تشریح این برنامه‌ها گفت: کلاس های آموزشی با عناوین اصول صحیح روزه داری، فواید روزه بر سلامت بدن، اصول تغذیه و نحوه صحیح مصرف دارو در ماه رمضان، آشنایی و پیش گیری از بیماری های گوارشی در ماه رمضان و نیز برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی در سراهای محلات برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین در مورد طرح سلامت در ضیافت و اجرای برنامه هایی از قبیل غبارروبی مساجد، همایش های نقش روزه بر سلامت جسم و روان، افطار سلامت، ویزیت رایگان پزشک، پایگاه سلامت و توزیع بروشور در خانه‌های سلامت با مشارکت کانون خادمین مساجد خبر داد.

آبادیان در ادامه افزود: نمایشگاه فصلی نیایش با ۴۰ غرفه در بوستان رازی از ساعت ۹ الی ۱۲ هر شب برای ارائه خدمات به شهروندان برپا می شود که شامل عرضه محصولات فرهنگی اخلاق و مهارت شهروندی، نقاشی و کودک و … است.

وی خاطر نشان کرد: در این ماه بیش از ۱۰۰۰ سبد کالا به کم بضاعتان منطقه اهدا  خواهد شد و نیز سفره های افطاری ویژه ایتام و خانواده های بی بضاعت در سراها و مساجد با مشارکت خیرین برپا می‌شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches