×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی نمایشگاه کالای ایرانی در اوکراین

اقتصادتهران: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به انعقاد ۴ تفاهمنامه همکاری های اقتصادی با کشور اوکراین، گفت: دومین نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ البرز شامل توانمندی های اقتصادی ایران ماه آینده در اوکراین برپا می شود.

 به گزارش ایرنا، ایرج موفق در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی استان البرز که عصر چهارشنبه در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد، افزود: این نمایشگاه ۲۱ تا ۲۴ شهریور ماه امسال برپا شده و توانمندی های ملی از طریق این استان در حوزه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۶ برگزار شد که بر اساس آن ۴ تفاهم نامه مشارکت با سرمایه گذاران اوکراینی منعقد شد.

موفق گفت: برای برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۷ یادداشت تفاهمی بین دو کشور امضا شده که همکاری صنعتی، کشاورزی، تجاری و سایر حوزه ها در یکی از بند تفاهم نامه جزو مهمترین موارد منعقد شده، بود از این رو به درصدد فراهم کردن زمینه های همکاری بر اساس این تفاهم نامه هستیم.

وی با بیان اینکه موضوع خواهرخواندگی البرز و استان کیف در دستور کار قرار دارد، افزود: با پیگیری های صورت گرفته موفق شدیم ۵۰ درصد یارانه برای حضور در این نمایشگاه برای واحدهای ماشین سازی، صنایع دارویی و مواد شوینده اخذ کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: این نمایشگاه کشوری و بوده و همکاری لازم با دیگر استان ها برای حضور صورت گرفته از این رو بنا شده ۳۰۰ متر غرفه برای استان گیلان و ۳۰۰ متر غرفه برای استان قزوین در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه جوجیانگ چین از ۵ تا ۱۱ مهرماه امسال گفت: این نمایشگاه در خصوص کالاهای آسیایی با ۲۰۰ غرفه برپا می شود که ۳۶ غرفه برای ایران اختصاص پیدا کرده و در حال احصا لیست شرکت های متقاضی از سوی استان البرز برای حضور در این نمایشگاه هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches