×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی نمایشگاه” شمیم وحی” از اقدامات ویژه مدیریت شهری است

تهران اکونومی: مدیر آموزش سازمان قرآن عترت بسیج تهران نمایشگاه “شمیم وحی” را منحصربه فرد دانست و گفت: برپایی این نمایشگاه از اقدامات ویژه مدیریت شهری است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه شمیم وحی، علی اکبر مرجانی مدیر آموزش سازمان قرآن عترت بسیج تهران به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه “شمیم وحی” علی اکبر مرجانی در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به تجربه حضور در چندین نمایشگاه قرآنی اظهار کرد: نمایشگاه “شمیم وحی” یکی از اقدامات ویژه مدیریت شهری بوده و از ویژگی‌های شاخص آن، تخصصی بودن و پشتیبانی مناسب از موسسات قرآنی است.

وی نمایشگاه “شمیم وحی” را در نوع خود منحصر به فرد دانست و گفت: برای نخستین بار است که پشتیبانی از موسسات قرآنی با این مشکل و ساز و کار شاهد هستیم.

وی خاطر نشان کرد: هرچند جامعه ما قرآن جایگاه خود را دارد اما هر قدر چنین نمایشگاه‌هایی گسترده شود باز هم احساس نیاز می شود چرا که برای داشتن جامعه‌ای سالم باید در تمامی شهرها و روستاها، جوانان نوجوانان و بزرگسالان با قرآن مانوس شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches