×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی مسابقات فوتسال جام رمضان مساجد

تهران اکونومی: مسابقات جام رمضان فوتسال مساجد منطقه ۳ به دور نهایی رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، احمد یزدانیان مدیر تربیت بدنی این منطقه در این خصوص گفت: این مسابقات با حضور ۲۸ تیم از مساجد برگزار شد که در نهایت ۱۵ تیم به دور نهایی راه یافتند و ۱۵ تیم نهایی طی ماه مبارک رمضان به رقابت می‌پردازند.

یزدانیان با اشاره به اینکه نخستین دوره ی این مسابقات، با توجه به استقبال ائمه جماعات و شهروندان و با محوریت مساجد در سطح منطقه ۳ برگزار شد افزود: با توجه به اینکه مساجد یکی از کانون‌های امن و مورد اعتماد خانواده‌هاست و ترویج ورزش همگانی در فرهنگ اسلامی بسیار توصیه شده است سعی بر آن است با برگزاری این مسابقات گامی موثر در این زمینه برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه منطقه ۳ دارای ۱۲ محله است افزود: تیم‌ها در پایان مسابقات به صورت گروهی (لیگ) با یکدیگر به رقابت پرداخته و به گروه‌های اول تا سوم جوایزی اهدا خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی این منطقه در ادامه اظهار داشت: به منظور توسعه ورزش همگانی و ارتقای سلامت جسمی و روحی شهروندان ایستگاه‌های تندرستی ویژه آقایان و بانوان در سطح بوستان‌های این منطقه طی ماه مبارک رمضان فعال است.

یزدانیان ادامه داد: به منظور بهره مندی شهروندان روزه دار ایستگاههای تندرستی آقایان در روزهای زوج و فرد از ساعت ۹ تا ۱۰ شب در بوستان‌های پایداری، ملت، طالقانی، ورزشگاه شهید کشوری و سرای محله زرگنده فعال است.

وی در ادامه افزود: ایستگاه‌های تندرستی بانوان نیز طی روزهای زوج، در بوستان سئول محله ی آرارات و بوستان نجم آبادی محله ی داوودیه از ساعت ۷ تا ۸ صبح با حضور مربی مجرب فعال است.

یزدانیان همچنین از افتتاحیه مسابقات محلات در اوایل مرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود: این مسابقات در ۲۰ رشته ویژه بانوان و ۲۵ رشته ی آقایان برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches