×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونمی: مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ از برپایی غرفه های مهمان طهران در سطح نواحی پنجگانه منطقه به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مهدی … سعیدی با اعلام این مطلب افزود:  طرح کلان مهمان طهران در نوروز سال ۱۳۹۴ با شعارهای “تهران را ببینیم” و “تهران دوستت دارم” برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح مهمان طهران از ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شهر تهران با قدمتی ۴۵۰ ساله گنجینه‌ای برای کشور است و شهردار تهران بر لزوم فعال شدن ظرفیت‌های گردشگری تهران تاکید ویژه‌ای دارند.
مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه ۷ اظهار داشت: برگزاری تورهای تهرانگردی طبق مسیرهای تعیین شده سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و اهداء بسته های حمایتی به خانواده‌های نیازمندی سطح منطقه با هدف کمک به مستمندان از جمله اقداماتی است که این اداره همزمان با طرح استقبال از بهار اجرا می کند.
به گفته وی برگزاری بازارچه های کارآفرینی به منظور عرضه محصولات شب عید با قمیت مناسب جهت شهروندان منطقه هفت در خیابان های سمیه، شهید مدنی و زیر پل سیدخندان از تاریخ ۵ اسفند ماه تا ۱۴ فروردین ماه از دیگر اقداماتی است که این اداره در دستور کار خود دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches