×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی غرفه‌های سلامت در بوستان‌های سپیدار و شهید توکلی با هدف ترویج شیوه زندگی سالم و ارتقای دانش و آگاهی شهروندان در  رابطه با دخانیات و آسیب‌های ناشی از آن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: تعداد ۱۰ غرفه با عناوین تست اسپیرومتری، اندازه گیری قند خون و فشار خون، غرفه مشاوره ترک دخانیات، غرفه انجمن معتادین گمنام، توزیع بروشورآموزشی، غرفه نیروی انتظامی و مددکار اجتماعی، غرفه ورزش و سرگرمی و غرفه کودک در بوستان های سپیدار و شهید توکلی برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور تبیین مضرات دخانیات همچنین ارتقای سطح آگاهی شهروندان و حساس سازی جامعه با معضل دخانیات و ارائه راهکار در جهت کاهش مصرف آن و رسیدن به محله های سالم برنامه های متنوعی از قبیل کارگاه آموزشی، مسابقات ورزشی، ایستگاه های سلامت، جشنواره های مختلف و… در این منطقه  اجرا  خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۷ هدف از برپایی غرفه های سلامت را فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت، جلب مشارکت مردم و همکاری عمومی در راستای توجه به نقش سلامت و پیشگیری برای داشتن جامعه ای سالم، جلب مشارکت همکاری های بین بخشی و دستگاه‌های مرتبط با سلامت مردم عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده بهداشت در زمان ما گسترش استعمال دخانیات در جامعه می‌باشد، افزود: مصرف سیگار نوعی اعتیاد است ولی متاسفانه این مسئله به مرور در جامعه جا افتاده و قابل قبول‌ترین عمل خلاف عرف محسوب می‌شود، متاسفانه عادت به مصرف سیگار زمینه ساز بروز اعتیاد به مواد مخدر، الکل، فقر، بزهکاری علی‌الخصوص در جوانان و نوجوانان می‌شود.

به گفته منیعی تنها سرطان ریه یا بیماریهای قلبی پیامدهای استعمال دخانیات نیست بلکه مجموعه‌ای از مسایل و مشکلات بهداشتی در ارتباط با مصرف مواد دخانی وجود دارد که می‌تواند به لحاظ شرایط جسمانی و مقاومت ایمنی در افراد سیگاری بروز ‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches