×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی دوازدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در بوستان ولایت

اقتصادتهران: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در آستانه ورود به ماه محرم، از برپایی دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب با تاکید رویکرد فرهنگی و با هدف تجهیز هیئات، مساجد، کانون های مذهبی و حسینیه های شهرتهران در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت باورهای آئینی و دینی و عمق بخشی به آگاهی دوستداران و تشنگان زلال معرفت اهل البیت علیهم السلام دانست و افزود: در نمایشگاه عطر سیب علاوه بر توجه اصولی به رویکرد ها ی فرهنگی و ارائه محتوای مناسب در جلسات مذهبی، خدمات مناسب و محصولات متنوع ، با کیفیت و ارزان قیمت به تشکل های مذهبی به صورت متمرکز ودریک مکان ارائه می شود.

رییس شورای سیاستگذاری عطرسیب درباره برپایی این نمایشگاه اظهار کرد: فضاسازی فرهنگی و توجه به مفاهیم مذهبی در این نمایشگاه از اولویت هاست. تلاش می شود با برنامه های فرهنگی و مذهبی خاص ایام محرم، بنیه های مکتب اسلام و بنیه های اعتقادی استحکام بخشیده شود تا با حضور شهروندان و به ویژه قشر جوان حاضر در نمایشگاه عطر سیب این فرصت فراهم شود تا از نزدیک با اتفاقات و صحنه های روز عاشورا آشنا شوند.

رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه عطرسیب با اشاره به برپایی این نمایشگاه از ۲۵ مهرماه تا سوم آبان ماه در بوستان ولایت تهران گفت: این نمایشگاه در ۸۵۰۰مترمربع در قالب فضای فرهنگی با ایجاد کانتر فعالیت خود را در جنوب پارک ولایت آغاز می کند. این نمایشگاه مجموعه متنوعی از اقلام مورد نیاز هیات ها و مساجد تهران برای برگزاری مراسم سوگواری ماه محرم و صفر از جمله موادغذایی، تجهیزات صوتی و تصویری و تبلیغاتی و ظروف آشپزخانه‌ای، تبلیغات و شعائر مذهبی را در سوله‌های نمایشگاهی که همگی به صورت خیمه طراحی شده اند فراهم می کند.

وی اذعان داشت: دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب با وسعتی در حدود۸۵۰۰ مترمربع زیربنا در بوستان بزرگ ولایت با حضور قریب به ۲۰۰ تولید کننده و توزیع کننده اصلی در زیر گروههای مواد غذایی ،محصولات برق و الکترونیک ، تجهیزات آشپزخانه ای واقلام فرهنگی و تبلیغی مورد نیاز هیات ها ، حسینیه ها ، مساجد و کانون های مذهبی از ۲۵ مهرماه لغایت ۳ آبان برپا می شود.

وی افزود: عطر سیب امسال یک تفاوت عمده با سال گذشته دارد.به طوری که در دوازدهمین نمایشگاه عطر عموم مردم هم برای برپایی نذورات خود امکان خرید از این نمایشگاه را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین امرودی همچنین به همکاری مجموعه های شهروند، سازمان میوه و تره بار، سازمان بازیافت، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر نمایندگی ولایت فقیه و ستاد رسیدگی به امور مساجد در برپایی دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب اشاره کرد.

وی با تاکید بر رویکرد فرهنگی نمایشگاه امسال گفت: برپایی غرفه عظیم محصولات فرهنگی شامل عرضه کتب و منشورات در حوزه ترویج فرهنگ عاشورایی، حضور روحانیون و مبلغین فرهنگی طرح نسیم بهشت در نمایشگاه و همچنین برپایی مراسم آیینی تعزیه خوانی، چاوشی خوانی، نقالی، دمام زنی و … به منظور استحکام ‌بخشیدن بنیه های مکتب اسلام و بنیه های اعتقادی شهروندان از جمله برنامه های بخش فرهنگی این نمایشگاه به شمار می رود.

رئیس شورای سیاستگذاری نمایشگاه عطرسیب با اشاره به اقدامات انجام شده در طول ماه های گذشته و هماهنگی های لازم با تولید کنندگان، توزیع کنندگان اصلی و سایر غرفه داران در زمینه برپایی هر چه بهتر نمایشگاه گفت : بازدید از دوازدهمین نمایشگاه عطر سیب برای عموم آزاد بوده و افراد عادی نیز می توانند همانند تشکل ها و هیئات مذهبی نسبت به تهیه ملزومات و مایحتاج نذورات و برنامه ها ی مذهبی خود از این نمایشگاه باحداقل ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده نسبت به قیمت های جاری اقدام کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران یادآور شد: ساعت کار نمایشگاه ۹ صبح تا ۶ بعداز ظهر بوده و پذیرش هیئات و تشکل های مذهبی تا ساعت ۱۶ انجام می شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches