×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی دهکده سلامت در جنوبشرق پایتخت

تهران اکونومی: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ گفت: همزمان با هفته سلامت دهکده سلامت از اول اردیبهشت در بوستان پامچال برپا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، ابوالفضل حیدری با اعلام مطلب فوق افزود: دهکده بزرگ سلامت در طول هفته سلامت به منظور ارائه خدمات آموزشی سلامت محور با ۱۵ غرفه شامل ورزش و سلامت، طب سنتی- اسلامی، از مزرعه تا سفره، مشاوره و روانشناسی، رادیو سلامت، آسمان آبی زمین پاک، سلامت در قرآن، کودک و سلامت،پلیس و سلامت، مشاوره تغذیه و تست BMI، کلینیک گل و گیاه، کانون های محلی سلامت محور، دوام و ایمنی، معرفی ظرفیت های سلامت منطقه و … برپا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در بوستان آزادگان خاطر نشان کرد: در این راستا منطقه میزبان مناطق پهنه شرق (مناطق ۱۴ – ۱۵- ۱۳-۴-۸) در بوستان آزادگان خواهد شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی یادآور شد: برگزاری جشنواره بزرگ سفره سلامت و تغذیه با حضور اعضای کانون های محلی، اجرای برنامه آدینه سلامت در نواحی میزبان نماز جمعه (قیامدشت و خاورشهر) و استقرار پایگاه سلامت در این محل ها، اجرای نمایشهای میدانی با موضوع سلامت در محل دهکده سلامت و معابر پر تردد و مدارس منتخب، اجرای مسابقه ۴گزینه ای” یک عمر سلامت با تغذیه سالم” ویژه پرسنل و خانواده های آنان و نواختن زنگ سلامت در مدارس با حضور شهردار منطقه و نواحی از جمله برنامه های اجرایی این هفته است.

به گفته وی بازدید از بیمارستان‌های بیماری های خاص و مهدیه و عیادت از بیماران بستری و همچنین تقدیر از کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برگزاری همایش منطقه ای و تقدیر از فعالان حوزه سلامت نیز با حضور مسئولان منطقه ای برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، ارائه خدمات رایگان در مرکز فرآموز و باشگاه چاقی، ارسال پیامک در حجم انبوه با متون سلامت محور تحت عنوان سفیران سلامت، تولید و توزیع محصولات آموزشی در قالب بروشور و لوح فشرده از اقداماتی است که طی هفته انجام می شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches