×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی تورهای آموزشی تفریحی در منطقه۷

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه ۷ از برپایی تورهای آموزشی تفریحی ویژه دانش آموزان این منطقه با هدف آموزش غیرمستقیم کودکان با مضامین درسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، محمود منیعی با اعلام این مطلب افزود: اردوهای نیم روزه ای برای کودکان ساکن منطقه در قالب برنامه شهر در دست بچه ها در تاریخ بیست و پنجم فروردین ماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در این اردوها به باغ پرندگان، پارک پردیس و موزه تاریخ  خواهند رفت، تصریح کرد: در این اردوها دانش آموزان با مطالب کتاب علوم زیست شناسی و سایر موضوعات درسی آشنا می شوند و فراگیری برای آنها بهتر و آسانتر خواهد شد.
معاون شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه آشناسازی دانش آموزان با فرایندها و مفاهیم مدیریت شهری، ظرفیت‌ها و اماکن علمی و هنری و تاریخی شهر تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: تقویت روحیه مشارکت جویی و مسئولیت پذیری دانش آموزان در سطوح مدرسه و محله، ارتقاء روحیه امید و نشاط و افزایش تحرک و پویایی در فعالیتهای جمعی و گروهی دانش آموزان و کمک در جهت برقراری ارتباط آگاهانه و مسئولانه دانش آموزان با سطوح مختلف جامعه شهری از جمله اهداف برقراری دوره های شهر در دست بچه هاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches