×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برپایی ایستگاه‌های افطاری ساده در قلب پایتخت

تهران اکونومی: شهردار منطقه ۷ از برپایی ایستگاه‌های افطاری ساده در نقاط پر تردد منطقه با هدف ترویج سنت حسنه اطعام و افطاری به روزه‌داران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، دکتر رضا نگهبان با اعلام این خبر گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، ایستگاه‌های افطاری ساده‌ای در زیر پل سیدخندان، میدان سبلان، خیابان معلم انتهای گوهری، خیابان شریعتی نبش ساختمان شهرداری ناحیه ۲، خیابان شیخ صفی تقاطع کریم کاشانی، خیابان مفتح جنوبی سرای محله خاقانی و مسجدالجواد تدارک دیده شده تا شهروندانی که در زمان افطار  در این اماکن هستند، روزه خود را افطار کنند.
شهردار منطقه ۷ اذعان داشت: توزیع بسته افطاری شامل نان، پنیر، خرما و همچنین چای و آب در هنگام اذان از برنامه های ایستگاه افطاری ساده بوده و این ایستگاه ها تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای شهروندان و مسافرین خواهد بود.
وی با تأکید بر ویژگی‌های منحصر به فرد ماه مبارک رمضان برای ارتقای معنویت و روحیه عبادی گفت: در این ماه عزیز پس از ساعت‌ها روزه‌داری، نشستن دور سفره افطار و استفاده از نعمت‌های الهی حس و حال خاصی دارد و به همین دلیل بر اکرام، اطعام و افطاری دادن تأکید شده است.
دکتر نگهبان یادآور شد: متأسفانه در سال‌های اخیر شاهد تغییرهای ارزشی در جامعه هستیم و می‌بینیم این عمل عبادی زیبای ساده جای خود را به رفتار تجملاتی، رقابتی و چشم و هم‌چشمی داده و برای شهر بزرگ تهران که شرایط مناسب اقتصادی دارد گاهی با اسراف‌های عجیب و غریب مواجه می‌شویم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches