×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

تهران اکونومی: رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ از برگزاری برنامه های ویژه و متنوع به مناسبت هفته هوای پاک و با هدف آگاهی بخشی به شهروندان در کمک به حل معضل آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، شهرام عطارزاده با اعلام این مطلب افزود: برگزاری همایش کوهپیمایی، راهپیمایی نمادین در بوستان های سپیدار و توکلی و جشنواره بادبادک ها از جمله برنامه هایی متنوعی است که به مناسبت هفته هوای پاک در سرای محلات منطقه برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی با عنوان هوای پاک و زندگی سالم در سرای محلات منطقه، خاطرنشان کرد: در این کلاس ها آموزش هایی در زمینه حفظ و نگهداری محیط زیست و ارتقاء سلامت به عموم شهروندان داده می شود.

رئیس اداره سلامت شهرداری منطقه ۷ افزود: بحران آلودگی هوا یکی از مهم‌ترین تبعات انقلاب صنعتی به شمار می رود و کاهش این آلودگی یکی از دغدغه های اصلی مسوولان و مردم کشورهای صنعتی محسوب می شود لذا استفاده از برنامه های نمادین جهت جلب افکار عمومی و مسوولان طی دو دهه گذشته به صورت برگزاری مراسم هایی تحت عنوان «روز بدون دود» و «روز بدون خودرو» و یا «روز هوای پاک» در بسیاری از کشورهای جهان اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه کمیته کاهش آلودگی هوا روز ۲۹ دی ماه را روز هوای پاک نامگذاری کرده است، تصریح کرد: برگزاری مراسم نمادینی مانند هفته هوای پاک می تواند تصویر روشنی را از اهمیت حفظ منابع ملی و مصرف بهینه انرژی ترسیم کند که این تصویر با فرهنگ سازی موثر نقش ماندگاری است که هرگز پاک نخواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches