×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان با شعار “فرزندان رمضان”

تهران اکونومی: دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با تاکید بر این که این اتحادیه نخبه پرور است به بیان جزییاتی از فعالیت‌هایی که این اتحادیه برای ایام تابستان دانش آموزان در نظر گرفته است پرداخت.

حامد علامتی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در نشست خبری امروز (یکشنبه ۳۱/۴/۹۴) با اشاره به فعالیت‌های اوقات فراغت این اتحادیه اظهار کرد: برنامه‌های اوقات فراغت با مشارکت خانواده ها انجام می‌گیرد ضمن آن که فعالیت‌های اوقات فراغت با شعار تابستان هسته‌ای ذیل غنی سازی ۲۰ درصدی آغاز می‌شود.

وی با بیان آن که برخی از فعالیت‌های اوقات فراغت مصادف با ماه مبارک رمضان شده است، تصریح کرد: متولی اصلی اوقات فراغت دانش آموزان خانواده‌ها هستند و برنامه‌هایی که اتحادیه دارد با محوریت خانواده‌ها انجام می‌گیرد و این در حالی است که این برنامه‌ها با شعار فرزندان رمضان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: محفل انس با قرآن با محوریت سوره مبارکه انسان در ماه مبارک رمضان خواهیم داشت که محوریت آن سوره انسان است.

دبیر کل انجمن‌های اسلامی دانش آموزان افزود: برگزاری مسابقات مختلف قرآنی، اجرای طرح تکریم اکرام، برگزاری هیئت‌های انصارالهدی، حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس از دیگر برنامه‌های ماست.

علامتی بیان کرد: یک برنامه مشترک با صدا و سیما تحت عنوان طرح بزرگ قرآنی ۱۴۴۹ با محوریت سوره یاسین در ۳۱ استان در حال برگزاری است.

وی اظهار کرد: قرارگاه‌های عملیاتی شهری و استانی در اتحادیه وجود دارد که دانش آموزان این قرارگاه ها نشست هایی را با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی، حمایت از تولید داخلی را خواهند داشت و ماحصل آن نیمه دوم شهریور دیده می‌شود چرا که نمایشگاه‌های نوشت افزار و لوازم داخلی را با همکاری یک شرکت خصوصی خواهیم داشت تا دانش آموزان خرید کنند.

به گفته وی، یادواره شهدای دانش آموزی تحت عنوان شیرین تر از عسل را در تابستان خواهیم داشت.

علامتی بیان کرد: هشتمین برنامه مداد کمرنگ در دو مرحله قرارگاهی و مدرسه‌ای با محتوای سبک زندگی برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره عمار نیز خبر داد و گفت: فیلم‌های جشنواره عمار با حضور صاحب نظران و کارشناسان اکران خواهد شد.

وی یادآور شد: فارغ التحصیلان اتحادیه انجمن‌های اسلامی برای تقویت بنیه علمی دانش آموزان عضو اتحادیه کلاس هایی برگزار خواهند کرد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از آگاه سازی خانواده ها و دانش آموزان درباره فناوری‌های نوین خبر داد و گفت: برنامه های مختلف به صورت استانی برگزار خواهد شد.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches