×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برق ادارات پر مصرف قطع می‌شود

اقتصادتهران: استاندار تهران بر مدیریت مصرف برق در فصل گرما تاکید و اعلام کرد: برق ادارات پر مصرف قطع می‌شود.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از استانداری تهران، علیرضا فخاری عصر دوشنبه در جمع دستگاه‌های خدمات رسان از جمله برق، آب گفت: یکی از مشکلات عمده کشور در حوزه انرژی به ویژه برق مصرف غیراستاندارد و فاقد بهره‌وری درست و صحیح است که در این زمینه باید اقدامات موثری پیگیری شود.

فخاری سپس با اشاره به تغییر ساعت کاری ادارات از ۱۵ خردادماه به ساعت ۶ صبح تا ۱۳، گفت: لزوم مدیریت مصرف و خاموشی وسایل سرمایشی یک ساعت قبل از پایان ساعت اداری به دستگاه‌ها ابلاغ و به صورت مستمر نظارت انجام گیرد و لیست ادارات پر مصرف ارائه شود.

این مسئول خطاب به فرمانداران و شهرداران استان تهران تصریح کرد: میزان مولدهای برق در شهرستان‌ها و شهرها را پیگیری کنید، همچنین نظارت روزانه برای مدیریت مصرف برق در میان اصناف انجام شود.

استاندار تهران همچنین بر اقدامات بلندمدت از جمله استفاده از نیروگاه‌های بادی و خورشیدی و همچنین استفاده از نیروگاه‌های کوچک مقیاس تاکید کرد.

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches