true
اقتصادتهران: در دومین گردهمایی مدیران روابط عمومی بخش معدن و صنایع معدنی ایران که به میزبانی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو همزمان با هفتۀ روابطعمومی و هفتۀ معدن، در یزد برگزار شد، چالشهای روابط عمومی این واحدها بررسی و راهکارهای تنویر افکار عمومی در ارائه عملکردهای امید بخش به جامعه مورد هم اندیشی قرار گرفت.
به گزارش اقتصدتهران، براساس همین گزارش در مراسم آغازین این گردهمایی دکتر محمود دهقان از استادان حوزه ارتباطات و روابط عمومی در سخنانی به راهکارهای موثر در معرفی و شناساندن توانمندیهای بخش معدن توسط روابط عمومیها اشاره کرد و گفت : معدن به رغم توسعه، اشتغال و ارزآوری که در کشور ایجاد کرده، موفقیت قابل توجهی برای شناساندن نقاط قوت خود نداشته است.
این نویسنده و مدرس حوزه ارتباطات و روابط عمومی، افزود: حضور متنوع در رسانه ها، به ویژه رسانه های غیر رسمی، اثربخشی بالایی برای انتقال پیام دارد.
دهقان، روابط عمومی ا را پیشانی سازمان و شرکتها دانست که باید از مدیری توانمند و خلاق بهره ببرد. وی گفت: اطلاع رسانی اثربخش، باید برای مخاطب خاص با زبانی قابل فهم طراحی و اجرا شود. وی پاسخگو بودن، روابط عمومی ها را از جمله ویژگیهای مثبت این حوزه دانست و افزود فعالیت هدفمند در حوزه مسوولیت اجتماعی یکی از راههای موثر در شناساندن جایگاه شرکت ها است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=262880
false
true