×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

سومین همایش مدیران دریایی کشور با هدف بررسی وضع ایمنی تردد و دریانوردی (ناوگان تحت پرچم- آبهای تحت پوشش و صلاحیت) در تهران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا)،مدیران دریایی کشور در این گردهمایی دو روزه به بررسی و ارزیابی آخرین وضع اعمال حاکمیت در آبهای تحت پوشش و صلاحیت جمهوری اسلامی ایران از بعد ایمنی و حفاظت محیط زیست دریایی و وضع موجود ایمنی دریانوردی و بهرگیری از حداکثر توان تخصصی و تجربی پرداختند.

محورهای این همایش شامل مسافرت ای دریایی و تفریحی و چالش های پیش رو ، آگاهی سازی دیگر مراجع و نهادها در خصوص مسئولیت ها و الزامات در مسافرت ها و گردشگری دریایی ، بررسی ضرورت ایجاد مراکز پاسخگویی به اضطرار دریایی (MERCU) در خلیج فارس و دریای عمان ،ارتقای کیفی و بهره برداری از یافته های کمیته های رسیدگی به سوانح دریایی بوده است.

همچنین محورهای بهره برداری از توان بخش خصوصی با کیفیت در اجرای امور تصدی گری پشتیبان امور حاکمیتی بخش دریایی کشور بررسی شد.

ارتقای طراحی، نصب و بهره برداری از تجهیزات کمک ناوبری در آب های ساحلی کانال های دسترسی و آب های تحت پوشش ، ارتقای حفظ محیط زیست دریایی در خلیج فارس از طریق بازرسی و نظارت بر فعالیت سکوهای ثابت و متحرک نفتی ، طرح جامع جستجو و نجات دریایی و استفاده از ظرفیت های همه ارگان های ذیربط ، بازنگری و ارزیابی تعرفه های دریایی ، بررسی و نحوه اجرای کنوانسیون ۱۸۵ سازمان بین المللی کار و آیین نامه های اجرایی آن بررسی شد.

آمادگی برای ممیزی سازمان بین المللی دریانوردی IMO به طور مستمر، ارتقای توان کشور در مقابله با آلودگی آب دریاها حاصل از کشتی ها و مقابله با بحران های احتمالی ، ارتقای

کیفی بازرسان فنی و ایمنی کشتیها و اجرای آخرین الزامات بین المللی دریایی در سطح کشور از دیگر مواردی است که در این همایش بررسی شد.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches