×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برداشت از میدان‌های آب تیمور و منصوری موضوع سفر مقام‌های بانک مرکزی به اندونزی

اقتصادتهران: معاون امور بین‎الملل و بازرگانی وزیر نفت اعلام کرد اکنون ایران به اندونزی نفت و گاز مایع (ال‌.پی‌.جی) صادر می کند و قرار است هفته آینده هیاتی از بانک مرکزی کشورمان برای ارتقای همکاری‌های بانکی به آن کشور برود.

 به گزارش وزارت نفت، «امیرحسین زمانی نیا» روز یکشنبه پس از دیدار وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران با وزیر هماهنگ کننده امور دریایی جمهوری اندونزی، افزود: در این دیدار درباره مسائل مالی و بانکی صحبت شد.

و قرار شد هفته آینده هیئتی از بانک مرکزی ایران برای ارتقای همکاری‌های بانکی به این کشور سفر کند.

وی پس از اشاره به تصمیم ۲ طرف درباره سفر هیات بانک مرکزی ایران به «جاکارتا»، تاکید کرد برای ایران روابط بانکی مستقیم میان ۲ کشور بسیار بااهمیت است.

معاون وزیر نفت یادآوری کرد طرح جامع توسعه (ام.دی.پی-MDP) برای میدان‌های آب تیمور و منصوری از سوی شرکت «پرتامینا» دریافت شده است و اضافه کرد: این پیشنهاد در حال بررسی است.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران برای توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری علاوه بر پرتامینا با چند شرکت داخلی و خارجی تفاهم‎نامه امضا کرده است و امید می رود پرتامینا با جدیت بحث‌های فنی این ۲میدان را دنبال کند.

به گفته وی، موضوع ازدیاد برداشت در میدان‌های آب تیمور و منصوری از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون وزیر نفت از سفر هیاتی از شرکت پرتامینا به تهران برای بررسی طرح جامع پیشنهادی خود درباره توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته وی، وزیر نفت در این دیدار ابراز امیدواری کرده است تکلیف توسعه میدان‌های آب تیمور و منصوری تا پایان سال جاری میلادی (اوایل دی ماه) روشن شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches