×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد سازمان نظام پزشکی با کوچکترین رفتار غیرقانونی

اقتصادتهران: رئیس کل سازمان نظام پزشکی اعلام کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کوچک ‌ترین رفتار غیرقانونی در این سازمان به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش سازمان نظام پزشکی، ایرج فاضل در پی ارائه برخی گزارش ‌ها در خصوص تخلفات اداری و غیر قانونی برخی از کارمندان در برخورد با مراجعان به سازمان، شامل بحث هزینه ‌های مربوط به صدور و تمدید پروانه‌ها و تحمیل بیمه ‌های غیر ضروری این مطلب را بیان کرد.

وی با اشاره به ضرورت تکریم مراجعان به سازمان نظام پزشکی و رعایت دقیق قانون گفت: من از تمام مراجعان و جامعه پزشکی تقاضا دارم تا کوچک ‌ترین رفتار غیر قانونی را به ما گزارش دهند و به هیچ عنوان هیچ وجهی بیشتر از مصوبات قانونی بابت دریافت خدمات نپردازند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، در پی وصول شکایتی به دفتر ریاست این سازمان مبنی بر درخواست غیر قانونی وجه برای صدور پروانه از طرف یکی از کارمندان نظام پزشکی، این کارمند بلافاصله اخراج شد و پرونده او به مراجع قضایی ارسال خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches