×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد دوگانه با برگزاری کنسرت‌ها مناسب و زیبنده نیست

اقتصادتهران: دادستان کل کشور گفت: برخورد دوگانه با یک موضوع در زمینه مقولات فرهنگی و اجتماعی از جمله برگزاری کنسرت‌ها مناسب و زیبنده دستگاه قضایی نیست و دادستان های محترم پیشنهادهای خود را در این زمینه ارائه کنند.

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام و المسلمین منتظری در سخنرانی پایانی همایش دو روزه دادستان های مراکز استان ها با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل و ارتباط مستمر دادستان های سراسر کشور به منظور هم افزایی در خصوص عملکردها، به ضرورت آمادگی هر چه بیشتر در مواجهه با دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: بحمدالله با حضور و مشارکت مردم و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری دشمنان در مواجهه با ملت و نظام اسلامی ایران راه به جایی نخواهند برد.

وی امنیت را از زیربنایی‌ترین امور و البته دارای ماهیت فراقوه‌ای دانست و افزود: در ایجاد و استمرار امنیت در کشور دادستان ها نقش مهم و محوری دارند.

وی جوان بودن نیروهای دادسراها را موجب خستگی ناپذیری در انجام کار و وظایف و نقطه قوت دانست و در عین حال بر نظارت و مدیریت مناسب به منظور ارتقای سطح و توان علمی، تجربه و افزایش آموزش ها در دادسراها تاکید کرد.

منتظری تقویت نظارت استانی دادستان های مراکز استان ها را خواستار شد و تاکید کرد: بحث نظارت های استانی بر عملکرد دادستان های حوزه های قضایی امکان و اختیار جدیدی بر عهده دادستان های مراکز استان هاست که باید با تهیه ساز و کار مناسب، جدی گرفته شود.

دادستان کل کشور با تاکید بر ضرورت تلاش های بیشتر در زمینه حفظ حقوق عامه گفت: مصادیقی داریم که متاسفانه تجاوز به حقوق عامه و تعدی به منابع عمومی را برخی متولیان به اصطلاح زیر سبیلی رد می کنند.

 وی افزود: دادستان های سراسر کشور به عنوان مدافع حقوق عامه باید در زمینه حفظ حقوق عامه به صورت جدی  پا به میدان بگذارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches