×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
برخورد با واحدهای آلاینده هوای تهران

اقتصادتهران: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران گفت: نظارت بر عملکرد واحدهای آلاینده از طریق برقراری گشت و پایش شبانه مطابق با برنامه‌های مدون مورد توجه و تاکید است.

به گزارش مهر، علیرضا مزینانی درباره نشست شورای اداری حفاظت محیط زیست استان تهران که در آستانه فصل سرما و امکان افزایش آلاینده هوا امروز در اداره کل محیط زیست استان تهران برگزار شد، گفت: موضوع نظارت بر عملکرد واحدهای آلاینده از طریق برقراری گشت و پایش شبانه مطابق با برنامه‌های مدون همچنین نظارت ادارات شهرستانی بر اجرای مصوبات کارگروه اضطرار در حوزه تحت مدیریت در این نشست مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد ادارات شهرستانی با همکاری بخش‌های ستادی برنامه گشت و پایش شبانه استان را تهیه کنند.

وی افزود: در زمینه اجرای هرچه بهتر و مؤثرتر پایش و کنترل منابع آلاینده هوا در فصل زمستان مقرر شد ادارات حفاظت محیط زیست شهرستانی کمیته‌ای تحت عنوان کمیته مقابله با آلودگی هوا با محوریت فرمانداری‌ها و اعضای مرتبط با شرایط مواقع اضطرار در سطح شهرستان تشکیل دهد و از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم را به انجام رسانند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه پیگیری و تشکیل به موقع کارگروه معاینه فنی خودروهای سبک و سنگین در سطح شهرستان‌ها از دیگر مصوبات این نشست بود، ادامه داد: بر این اساس مصوبات این کارگروه با نظارت‌های ویژه و بیشتر صحت‌سنجی خواهد شد و با واحدهای متخلف برابر ماده ۶ قانون هوای پاک برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

مزینانی با تاکید بر اینکه طی مکاتبه با دادستان‌ها و رؤسای حوزه قضائی در سطح تهران و شهرستان‌های استان، دستورات ویژه برای این ایام به منظور برخورد با واحدهای متخلف دریافت خواهد شد، گفت: توجه بیشتر به گزارش‌دهی و ثبت این گزارش‌ه در سامانه جامع محیط زیست به‌ویژه در ایام آلودگی هوا از دیگر مصوبات نشست شورای اداری بود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران همچنین به سایر مصوبات این نشست اشاره و اظهارکرد: موضوع ثبت اموال منقول در سامانه ساد، اطلاع‌رسانی کلیه قراردادها در سایت اداره کل و درج در سامانه ملی ثبت قراردادها، رعایت شرایط انتصاب بر مبنای گواهی شایستگی مدیران، توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی و تشکیل جلسات ماهانه و منسجم با تشکل‌های محیط زیستی و فعالان این حوزه از دیگر مصوبات این نشست در حوزه‌های عمومی بود.

مزینانی در ادامه با اشاره به توجه بیشتر به موضوعات مربوط به کارگروه‌های شهرستانی در حوزه محیط زیست و پیگیری دقیق موضوعات مرتبط با جرایم محیط زیستی در سطح شهرستان‌ها افزود: از موضوعات دیگری که در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت بحث نظارت بیشتر در خصوص مجوزهای صادره با مدت زمانی یکساله و انجام دقیق تعهدات مرتبط واحدها در این زمینه بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches