×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برجام یک جمله کم یا اضافه نمی‌شود

اقتصادتهران: رییس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه برجام یک جمله کم یا اضافه نمی شود، گفت: آمریکا خودش به دلیل عدم عمل به تعهداتش در برجام روی صندلی اتهام است.

حجت الاسلام حسن روحانی روز چهارشنبه در نشست خبری پایان سفرش به آذربایجان شرقی افزود: اگر اروپا علاقه مند به راضی کردن ترامپ است، باید از جیب خودش خرج کند و نمی تواند دست در جیب مردم ایران کند.

وی اضافه کرد: حضور آمریکا در منطقه ای هیچ وقت نتیجه ای جز ایجاد ناامنی نداشته است و این در حالی است که جان مردم همه کشورهای منطقه برای ما مهم است.

رییس جمهوری در پاسخ به اینکه دولت چه برنامه ای برای ایجاد تغییر و بهسازی صنایع موجود تبریز دارد، افزود: دولت باید از بخش خصوصی به صورت واقعی حمایت کند.

وی اظهار کرد: شرکت های دولتی باید به بخش های خصوصی موفق حتی به قیمت ارزان تر واگذار شود زیرا مدیریت این شرکت ها عاملی در موفقیت آنهاست.

رییس جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد: روز گذشته در بخش صنعت در این استان هشت واحد صنعتی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی هشت واحد دیگر نیز آغاز شد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه قدم های خوبی در این بخش برداشته شده است و این روند ادامه خواهد داشت، افزود: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برای این طرح ها سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: تبریز یک مرکز صنعتی بسیار مهم در کشور است و در زمینه صنعت و پتروشیمی از آن حمایت می شود.

رییس جمهوری یادآوری کرد: در این شهر ظرفیت بسیار خوبی در زمینه صنعت، ماشین سازی، پتروشیمی و مواد غذایی وجود دارد.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی هفت طرح مهم کشاورزی و غذایی در این استان طی روز گذشته، ادامه داد: تبریز جایگاه جغرافیایی ممتازی دارد و بخش خصوصی در این شهر بسیار فعال است.

وی اظهار کرد: حوزه صنعت در تبریز به علت وجود ظرفیت ها، امکانات و استعدادهای مختلف باید مورد حمایت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا دکتر روحانی در سفر ۲ روزه خود به آذربایجان شرقی علاوه بر شرکت در آغاز به کار رسمی رویداد بین المللی ۲۰۱۸، طرح هایی به ارزش ۶ هزار میلیارد تومان افتتاح یا کلنگ زنی کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches