×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برای دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در مرکز پایتخت برنامه داریم

تهران اکونومی: شهردار منطقه۱۱ تهران، در نخستین روز از آغاز هفته جهانی سلامت گفت: برای ارتقای سطح آگاهی تمامی گروه های سنی شهروندان با موضوعات سلامت محور، افزایش بهداشت تغذیه‌ای جامعه و دسترسی عادلانه به خدمات سلامت در محله‌های مرکزی شهر برنامه‌های جامعی داریم.

احیاء و بهسازی بیمارستان نجم آبادی در مرکز شهر و احداث بیمارستان بهارلو در جنوبی‌ترین محله های منطقه ۱۱ به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، هفته جهانی سلامت(۷-۱اردیبهشت) با شعار سال۲۰۱۵ سازمان جهانی بهداشت با عنوان «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» و با نواختن زنگ سلامت در مدارس محله های مرکزی شهر، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان های این منطقه و دیدار و گفتگو با پزشکان و افتتاح دهکده سلامت در بوستان دانشجو آغاز شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ با تأکید بر اهمیت  دسترسی عادلانه به خدمات سلامت برای تمام شهروندان؛ از برنامه های جدید این منطقه برای توسعه فضاهای خدماتی ودرمانی خبر داد و گفت: در صورت موافقت سازمان میراث فرهنگی، بیمارستان نجم آبادی واقع در خیابان شیخ هادی که در حال حاضر مخروبه و غیر قابل استفاده است؛ با همکاری شهرداری منطقه احیاء و بازسازی خواهد شد و بیمارستان بهارلو نیز در جنوبی‌ترین محله‌های منطقه ۱۱ با همکاری وزارت بهداشت به زودی احداث می‌شود.

آبادیان با اشاره به شعار هفته جهانی سلامت با عنوان “ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره” توجه شهروندان را به بهداشت تغذیه ای معطوف داشت و به بیان برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی این منطقه در راستای ارتقای آگاهی شهروندان با مباحث ایمنی غذا پرداخت و گفت: مدیریت شهری با جدیت مباحث مربوط به سلامت شهروندان را در زمینه‌های پیش گیری و درمان دنبال می‌کند.

او افزود: از همین رو عمده برنامه های این منطقه با مشارکت، همراهی و حضور شهروندان و تمامی گروه‌های سنی به ویژه دانش آموزان و بانوان به لحاظ تأثیر گذاری این قشر بر سلامت جامعه برنامه ریزی شده است تا به تبع افزایش آگاهی آنان، روند مطلوبی در بهداشت تغذیه‌ای جامعه، اصلاح سبک زندگی وخود مراقبتی ایجاد شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches