×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بدنه بزرگراه شیخ فضل‌اله با گل‌های داودی تزیین شد

اقتصادتهران: معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲ گفت: با آغاز فصل پاییز، عملیات گلکاری پاییزی و کاشت گل‌های داوودی در بدنه بزرگراه‌ها، بوستان‌ها و رفیوژ معابر انجام شد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اصغر طاهری گفت: به منظور آرامش روانی شهروندان و زیبایی فضاهای شهری، طرح کاشت گلهای فصلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح بدنه بزرگراه شیخ فضل الله نوری و همچنین معابر شهری و بوستان‌ها با گونه هایی از گیاهان و گل‌های فصلی متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه۲ و به خصوص گل‌های زیبای داوودی در انواع رنگ‌های متنوع و شاد جلوه‌ای نشاط انگیز  و زیبایی را به تصویر کشیده‌اند.

طاهری تصریح کرد: گل داوودی جزو گل‌های بادوام و دائمی به‌شمار می‌رود و در راستای سیاست مدیریت شهری جهت جایگزینی گونه‌های مقاوم به کم‌آبی با گونه‌های پرنیاز به آب تولید و در سطح منطقه کاشته می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲گفت: با توجه به تاثیرگذاری فضای سبز بدنه بزرگراهها در زیباسازی و تلطیف فضای شهری و کاهش آلودگی هوا طرح نگهداشت فضای سبز در بدنه بزرگراه‌ها به صورت یک برنامه مستمر در تمام بزرگراه‌های شهر اجرا می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches