×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بخش مسافری فرودگاه پیام در مرحله تکمیل است

اقتصادتهران: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: پروژه مسافربری فرودگاه پیام با سرعت در حال تکمیل است و در شهریور ۹۷ آغاز به کار می کند.

به گزارش ایرنا، سعید زرندی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرج با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مجموعه پیام افزود: با اهتمام ویژه ای درصدد اجرای برنامه ها و پروژه های بزرگ با توجه به ظرفیت های منطقه ویژه اقتصادی پیام هستیم.

وی با بیان اینکه مسافربری شدن پیام به عنوان یک مطالبه دیرینه مردم البرز، محقق شد، ادامه داد: این امر جزو وظایف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نبود ولی با مساعدت ویژه وزیر پیشین و همراهی وزیر کنونی مورد موافقت قرار گرفت.

زرندی گفت: مجوز تغییر کاربردی فرودگاه پیام خرداد ۹۷ از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اختیار پیام قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام بزرگ، مسیر بسیار سختی برای اجرا داشت ولی با پشتوانه کسب رضایت و ایجاد رفاه برای مردم البرز، با جدیت دنبال شد.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد فرودگاه یکی از پر استانداردترین اقدامات محسوب می شود و اکنون نیز تحریم های بسیار سختی در این حوزه وجود دارد ولی مانع پیشرفت نخواهد شد.

وی گفت: برای مسافربری شدن پیام ۲۸۰ اقدام باید انجام می شد که اکنون بخش زیادی از این امور محقق شده است.

زرندی افزود: یکی از موانع سر راه مسافربری شدن فرودگاه پیام در خارج از منطقه ویژه، مسیر دسترسی است که مقرر شد ظرف مدت کوتاهی توسط شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی حل و فصل شود.

وی تصریح کرد: در مجموعه پیام به رغم شرایط فعلی کشور که دشمن درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد است، اقدامات بزرگی در حوزه سرمایه گذاری صورت گرفته و استان را در مسیر رشد و توسعه قرار داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches