×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
با توسعه بیمه‌های زندگی می‌توان با تحریم مقابله کرد

اقتصادتهران: سومین همایش تخصصی بازاریابی و فروش بیمه های زندگی شرکت بیمه دانا سوم آذر ماه جاری در هتل فردوسی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، در این همایش که اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران ستادی، کارشناسان و نمایندگان بیمه دانا حضور داشتند، تازه ترین تکنیک‌های فروش بیمه های زندگی، مشتری یابی، انتخاب بازار هدف، مزایا و کارکرد های آن مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مهدی فلاح عضو هیات مدیره بیمه دانا در این همایش با مثبت دانستن دیدگاه هیات مدیره درباره توسعه بیمه های زندگی ، کسب درآمد مستمر و پایدار برای بیمه گذار، شرکت و شبکه فروش را مورد تاکید قرار داد و با ذکر آمار بیمه های زندگی در ایران و جهان، ترسیم چشم انداز بیمه های عمر وپس انداز و مزایای فروش این نوع بیمه ها برای نمایندگان ، کارگزاران و بازاریابان ابراز امیدواری کرد پرتفوی شرکت از محل بیمه های زندگی با اقدامات انجام شده و سیاست های جدید برای فروش و توسعه آن افزایش چشمگیری یابد.

در ادامه مراسم دکتر سید داود حسینی معاون فنی بیمه های اشخاص فروش پایین بیمه نامه عمر، عدم ثبات اقتصادی در سنوات گذشته، پیامدهای جنگ و تحریم ها و بالا نشان دادن کاذب ضریب نفوذ بیمه در دولت قبل را از چالش های اساسی بیمه های زندگی توصیف کرد و با تاکید بر ضرورت تبلیغات موثر، آموزش و فرهنگ سازی وحمایت دولت از این مهم اظهار داشت: تغییر تعرفه درمان از طرف دولت چالش بسیار مهمی برای شرکت های بیمه محسوب می شود، زیرا این شرکت ها منابع خاصی برای تامین افزایش هزینه های درمان جز بالا بردن قیمت بیمه نامه ها ندارند که همه این عوامل سبب می شود تا به سمت فروش بیمه های عمر گرایش بیشتری پیدا کنیم.

در ابتدای این همایش عباس رنجبر مدیر بیمه های عمر و پس انداز بیمه دانا با تشریح اهداف و برنامه های این همایش، ازتهیه محصولات و بیمه نامه های جدید عمر و پس انداز واصلاح اساسی دستورالعمل های صدور خبر داد و گفت: بازبینی در تبلیغات بیمه عمر، پرداخت هزینه صدور به نمایندگان و برگزاری همایش نمایندگان برتر در آینده نزدیک از جمله برنامه های این مدیریت محسوب می شود.

افسانه محمدیان رییس انجمن صنفی نمایندگان دیگر سخنران این مراسم با تشکر ازحمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و با اشاره به بازار بکر بیمه در کشور، برنامه ریزی، فرهنگ سازی، تبلیغات، تعامل و آموزش را از عوامل موثر در فروش بیمه های زندگی عنوان کرد.

برنامه بعدی این همایش سخنرانی حامد عسگری مدرس بیمه های زندگی بود که به تفصیل در باره بازاریابی خرد و انبوه، مشتری یابی و شناسایی بازار هدف مطالبی ایراد کرد. وی با برشمردن مزایا و فواید بیمه های زندگی و چالش های اساسی این عرصه، پیام اصلی بازاریابی را طراحی بیمه نامه عمر و پس انداز برای اقشار متوسط جامعه عنوان کرد و از آنان خواست تلاش خود را برای فروش این بیمه نامه بر روی این قشر متمرکز کنند.

مزدک خوشحال دیگر مدرس این مراسم در باره راه های موفقیت در فروش بیمه های زندگی، احمد نقابی کارگزار برترو مدرس بازاریابی در خصوص معافیت های مالیاتی بیمه زندگی و ایزدی مشاور و مدرس بازاریابی در باره پایدار سازی فروش مطالبی عنوان کردند.

رضا اکبرزاده مدیر امور اداری بیمه دانا و دیگر مدرس بازاریابی نیز در این همایش با اشاره به ویژگی های فروش موفق بیمه های زندگی، به مهم ترین باید ها و نباید ها در مذاکرات فروش اشاره کرد و دانش بازاریابی، دانش فنی، سخت کوشی و علاقه به کار را از عوامل موثر در فروش این بیمه نامه ها عنوان کرد.

در ادامه همایش که در قالب چهار نشست برگزار شد، خانم علی آبادی معاون مدیر بیمه های عمر وپس انداز و بهنام فر رییس اداره صدور بیمه های زندگی به ترتیب در باره معرفی بیمه ارمغان خانواده و فروش بیمه های حوادث انفرادی صحبت کردند.

 

 

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches