×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بانک پاسارگاد سهام CIP فروگاه امام را خرید

CIP فرودگاه امام از سوی یک سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته شد و مدتی پیش بخشی از سهام این بخش در بورس عرضه شده و از سوی بانک پاسارگاد خریداری شد.

سعید چلندری- مدیرکل فرودگاه امام خمینی (ره) با اشاره به خرید سهام بخشی از CIP فرودگاه از سوی بانک پاسارگاد، گفت: مجموعه هتل فرودگاهی در مراحل پایانی قرار دارد و به زودی به بهره برداری می رسد.

چلندری با اشاره به حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در فرودگاه امام خمینی (ره)، گفت: CIP فرودگاه امام از سوی یک سرمایه گذار بخش خصوصی ساخته شد و مدتی پیش بخشی از سهام این بخش در بورس عرضه شده و از سوی بانک پاسارگاد خریداری شد.

وی با بیان اینکه از نظر ما محدودیتی برای سرمایه گذاران وجود ندارد، اظهار داشت: مابقی بخش‌های فرودگاه هم در حال ساخت است و سرمایه گذاران می توانند با روش‌های متفاوتی این پروژه ها را ساخته و به اتمام برسانند.

مدیرکل فرودگاه امام خمینی(ره) تصریح کرد: مجموعه هتل فرودگاهی هم در مراحل پایانی قرار دارد و یک سرمایه گذار بخش خصوصی در حال ساخت این پروژه است و به زودی به بهره برداری می رسد.

چلندری همچنین با اشاره به ورود ایرباس ۳۸۰ به این فرودگاه، اظهار داشت: تمامی استانداردهای نشست و برخاست این هواپیما در فرودگاه امام وجود دارد و طبق اعلام این امکانات به شرکت هواپیمایی امارات، آنها آمادگی خود را برای پرواز به ایران اعلام کردند.

وی با تاکید بر اینکه محدودیت عملیاتی در پرواز این ایرباس در فرودگاه نداریم، بیان کرد: نشست و برخاست این هواپیما مشکلی را برای دیگر پروازهای فرودگاه امام بوجود نمی آورد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches