×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بانک پاسارگاد از نفرات برتر کنکور سراسری تقدیر کرد

اقتصادتهران: بانک‌پاسارگاد برای هشتمین سال متوالی از نفرات برتر کنکور سراسری، در پنج گروه آزمایشی طی مراسمی در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۴، در محل دانشگاه خاتم-وابسته به بانک پاسارگاد- تقدیر کرد.

در این مراسم که با حضور دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر خدائی رییس سازمان سنجش، جمعی از مدیران وزارت علوم و سازمان سنجش، اساتید دانشگاه، هیات امنای دانشگاه خاتم، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک‌پاسارگاد، جمعی از مدیران این بانک، نفرات برتر کنکور سراسری سال ۱۳۹۴ و برگزیدگان سال‌های گذشته به همراه اعضای خانواده‌شان برگزار شد، از نفرات برتر آزمون سراسری سال جاری، با اهدای سهام بانک‌پاسارگاد و مبلغی به صورت ماهیانه، تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، تقدیر به‌عمل آمد.

در این مراسم دکتر فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن تجلیل از بانک‌پاسارگاد به دلیل انجام اینگونه اقدامات ارزشمند و توجه ویژه به نخبگان گفت: امیدواریم دانشگاه خاتم در آینده‌ای نزدیک، خود را به‌عنوان یک دانشگاه تراز اول در سطح کشور و دنیا مطرح کند.

وی با تبریک به جوانان نخبه که با تلاش خود، رتبه های برتر کنکور سراسری را به خود اختصاص دادند، اظهار داشت: وزارت علوم به اندازه کافی به توسعه کمی دانشگاه‌ها توجه نشان داده و اکنون دیگر در پی توسعه کیفی دانشگاه‌ها است. وی توسعه دانشگاه‌های غیردولتی را در دستور کار وزارت علوم خواند و ادامه داد: دانشگاه خاتم نیز در رشته‌های جدید بین رشته‌ای ورود پیدا خواهد کرد.

وی توسعه مراکز تحقیقاتی در قالب مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان را از جمله برنامه‌های این وزارتخانه خواند و افزود: وزارت علوم به صورت جدی در پی آن است که عرصه‌های علمی بحث کیفی را پیگیری کند و با توجه جدی به تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌های کشور را به دانشگاه‌های برتر در عرصه بین‌المللی تبدیل کند.

به گفته وی، از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون ۱۳ دانشگاه کشور در سطح دانشگاه‌های برتر دنیا قرار گرفته‌اند که امیدواریم دانشگاه خاتم وابسته به بانک‌پاسارگاد نیز به زودی به این جمع بپیوندد.

مدیرعامل بانک‌پاسارگاد، ضمن خیرمقدم و تبریک به نخبگان کشور و خانواده‌های آنها گفتند: هشتمین سالی است که از نفرات برتر کنکور سراسری تجلیل می‌کنیم و این اقدام همچنان استمرار دارد. امروز در سال هشتم، بانک‌پاسارگاد به تعهدات خود در زمینه فرهنگ و هنر در سطح وسیعی متعهد بوده‌است.

وی یادآور شد: هم‌اکنون شاهد توفیقات دانشگاه خاتم هستیم که امیدواریم این توفیقات با شیب و سرعت بهتری ادامه پیدا کند. مدیرعامل بانک پاسارگاد به جذب دانشجو در ۲۸ رشته کارشناسی‌ارشد و دو رشته کارشناسی در دانشگاه خاتم اشاره کرد و افزود: از روز شنبه هفته جاری ۳۳۵ نفر در رشته‌های کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند که این تعداد در روزهای آتی به ۴۵۰ نفر افزایش خواهد یافت. به گفته ایشان ۱۲۰ نفر هم برای رشته‌های کارشناسی در دانشگاه خاتم ثبت‌نام خواهندکرد که بدین‌ترتیب تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال جاری از مرز ۱۳۰۰ نفر عبور خواهد کرد.

دکتر قاسمی به تعهد بانک‌پاسارگاد برای حمایت از عرصه‌های فرهنگی و هنری و نخبگان کنکور سراسری اشاره کرد و افزودند: بانک‌پاسارگاد با این حمایت‌ها سعی کرده است که در توفیقات دانشجویان، حضور داشته باشد. ایشان خطاب به نفرات برتر کنکور سراسری گفت: ما در این مسیر فقط از شما انتظار داریم که به فکر ایران اسلامی باشید و این آب و خاک را در باروری علم و توسعه دانش یاری برسانید. مدیرعامل بانک‌پاسارگاد اظهار امیدواری کردند که روزی فرا برسد که این دانشجویان در کسوت استادانی باشند که شاگردان آنان، کشور را اداره می‌کنند. در این صورت نام این کشور اعتلا خواهد یافت. ایشان تاکید کردند: ما جز تعهد به این آب و خاک و وطن‌دوستی هیچ انتظاری از شما نداریم. آرزوی ما توفیقات هرچه بیشتر دست اندرکاران وزارت علوم است تا موضوع تاثیرگذاری علمی در آینده ایران اسلامی را به صورت جدی تری پیگیری کنند.

محمدرضا افشاری رتبه ۳ کنکورعلوم انسانی سال ۱۳۸۷ ضمن تشکر از مدیران بانک‌پاسارگاد به‌ویژه دکتر قاسمی گفت: حدود هفت سال پیش، در همین ایام بود که از طرف بانک‌پاسارگاد دعوت شدیم. در آن زمان در بحبوحه تبلیغات نهادها و ارگان‌های مختلف قرار داشتیم و تصور می‌کردیم هدف بانک‌پاسارگاد هم استفاده تبلیغاتی از ماست. وقتی وارد جمع بانک‌پاسارگاد شدیم همچنان این استرس و دلهره را داشتیم. اما وقتی نوع حمایت و هدیه را متوجه شدیم، با خود گفتیم بعید است که یک نهاد بانکی که فعالیتش کاملا مالی و اقتصادی است، چنین حمایت فرهنگی به این عظمت، بزرگی و با این تداوم انجام دهد. وی ادامه داد: گذشت زمان این تصور را برای ما اثبات کرد. به تدریج برتری ما در کنکور سراسری در حال فراموشی بود اما بانک‌پاسارگاد هر سال با ما در تماس بود و ما را در جشن‌ها و مراسم خود دعوت می‌کرد و حمایت‌هایش را ادامه می‌داد. گاهی ما خودمان فکر می‌کردیم دوباره رتبه برتر را کسب کردیم و انگیزه مضاعفی می‌گرفتیم. مقطع کارشناسی را به اتمام رساندیم و وارد مقطع کارشناسی ارشد شدیم. بانک‌‌پاسارگاد همچنان از ما حمایت کرد و به لطف این عزیزان در حال حاضر بچه‌های سال ۱۳۸۷ وارد مقطع دکترا شدند. آقای افشاری افزود: این حمایت‌ها تنها مادی نبود، بلکه معنوی هم بود. از ما خواستند اتاق فکر تشکیل دهیم. تصمیم‌گیری کنیم و گفتند از شما حمایت می‌کنیم.

وی ضمن تبریک به برترین‌های کنکور سراسری سال ۱۳۹۴ و توصیه برای تلاش و برنامه‌ریزی مستمر، خطاب به دکتر قاسمی مدیرعامل بانک‌پاسارگاد و سایر مدیران این بانک گفت: پشتوانه حمایت‌های صمیمانه بانک پاسارگاد از نخبگان، ذهن فرهنگی یک مدیر توانمند است که دغدغه‌ فرهنگ و علم این کشور را دارد. این مورد هم از مزیت‌های این بانک است. زبان از قدردانی از شما عزیزان قاصر است. شاید پیشرفت ما تا مقطع دکترا بتواند تشکری از جانب ما باشد.

وی خطاب به برترین‌های کنکورهای سال‌های گذشته ادامه داد: ما هیچ تعهدی چه به طور رسمی و چه به طور کتبی به این بانک ندادیم که با پاسارگاد بمانیم و یا کاری برای این بانک انجام دهیم. اما احساس می کنم ما باید قلبا به خودمان تعهد دهیم که اگر روزی توانستیم کاری برای پیشرفت و اعتلای این بانک انجام دهیم، دریغ نکنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches