×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بانک مسکن مدال افتخار دریافت کرد

عملکرد بانک مسکن در بخش اعطای تسهیلات خرید و ساخت واحدهای مسکونی به مردم و کمک به رفع یکی از نیازهای اساسی آنان درخشان است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان،در دیدار با مسوولان مدیریت بانک مسکن در استان خوزستان و حوزه ناظر جنوب این استان ،عملکرد بانک مسکن در بخش اعطای تسهیلات خرید و ساخت واحدهای مسکونی به مردم و کمک به رفع یکی از نیازهای اساسی آنان درخشان است و باید مدال افتخار در عرصه خدمت رسانی را به این بانک اهدا کرد.

ابراهیمی پور با بیان این مطلب و با اشاره به ایجاد حوزه ناظر جنوب خوزستان به منظور خدمت رسانی بهتر به مشتریان ازکارکنان بانک مسکن به دلیل تسریع در فرایند انجام امور و ارایه خدمت به مشتریان تقدیر کرد.

وی با اشاره به خدمات ارزنده بانک مسکن در بخش مسکن مهر،بر برگزاری نشست و جلسه میان بانک های این استان و سایر ادارات به منظور کمک به تسریع فرایند وصول مطالبات و فروش اقساطی مسکن مهر تاکید کرد .

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches