true
خانواده بزرگ بانک صادرات ایران با حضور در نمایشگاه کیش اینوکس که از ۱۴ لغایت ۱۷ آبانماه در مرکز همایشهای بینالمللی کیش برگزار شد، با ارائه آخرین محصولات و نوآوریهای خود موجب رضایت علاقهمندان و بازدیدکنندگان را فراهم کردند.
به گزارش خبرنگار اعزامی اقتصاد تهران به کیش، بانک صادرات ایران همچون سنوات گذشته با همراهی شرکتهای تامین سرمایه سپهر، کارگزاری بانک صادرات ایران، بیمه سرمد، واسپاری سپهر صادرات، پرداخت الکترونیک سپهر، صرافی سپهر صادرات، سرمایهگذاری گروه مالی سپهر صادرات و حضور مدیران ارشد بانک صادرات ایران با محصولات و خدمات نوینی در این نمایشگاه شرکت کرد.
امضای تفاهمنامه توسعه همکاری بانک صادرات ایران و بیمه کوثر با حضور دکتر محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات و دکتر ابوالفضل آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر، امضای تفاهمنامه با کارگزاری آگاه توسط یاسر مرادی و مهدی اقبالیراد اعضای هیئتمدیره بانک و همچنین محمدرضا سرافراز یزدی، مدیرعامل گروه مالی آگاه و نیز نشستهای تخصصی نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ بخشی از حضور فعال و اثرگذار بانک صادرات ایران در این نمایشگاه بود.
بانک صادرات ایران با ارتقای ساختار و سامانههای نوین بانکداری و رونمایی از محصولات متنوع دیجیتالی خود همچون چک دیجیتال (چکنو)، سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست)، بانکداری باز، پلتفرم بانکداری دیجیتال (سپینو) و سایر خدمات دیجیتال، آمادگی خود را برای توسعه همکاریهای فیمابین با شرکت بیمه کوثر اعلام داشت به طوری که مقرر شد تا ارائه انواع خدمات دیجیتال و کمک به صنعت پرداخت و شرکتهای بیمهای برای دیجیتالی کردن انواع خدمات بیمهای و خدماتی در دستور کار قرار گیرد.
همچنین ارائه انواع خدمات مالی و سرمایهگذاری، تسهیلات ارزی و ریالی، گشایش اعتبارات اسنادی، صدور انواع ضمانتنامه، برات الکترونیک، پذیرش رکن ضامن در صدور اوراق صکوک و گام، خدمات بانکداری باز و فراهمسازی امکان دسترسی برای مدیریت وجوه و ارائه خدمات چک الکترونیک (چکنو)، استفاده از خدمات سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) و سایر فنآوریهای نوین بانکی، از جمله موارد مورد توجه در این تفاهمنامه میان بانک صادرات ایران و کارگزاری آگاه بود.
این در حالی است که بانک صادرات ایران با شعار تحول دیجیتال در نمایشگاه کیش اینوکس حضور پیدا کرده بود و توانست در پنلهای تخصصی در حاشیه برگزاری نمایشگاه به ارائه برنامهها و تبیین سیاستهای خود در این زمینه بپردازد.
استفاده از ظرفیتهای فناوریهای نوین و محصولات مالی و بانکی از جمله موارد مهمی بود که مورد تاکید مدیران ارشد بانک صادرات ایران در این نمایشگاه بود.
راهاندازی بیش از ۵۳ خدمت مدیریت کالا و توسعه زیرساختهای دیجیتال برای بهبود خدمات غیرحضوری طی دو سال اخیر توسط بانک صادرات ایران و ارائه خدماتی نظیر بانک دیجیتال سپینو، چک دیجیتال با نام «چکنو»، سفته و برات الکترونیک و سامانه توثیق دارایی با نام «ست»، از آن جمله موارد مثبت و نقاط قوت این بانک محسوب میشود.
لازم به ذکر است بانک صادرات ایران بزرگترین شبکه ارزی خارج از کشور را در اختیار دارد و خدمت رسانی این بانک در اقصی نقاط دنیا مانند اروپا، آلمان، پاریس، یونان، آسیای میانه در چند کشور، در کشورهای حاشیه خلیجفارس، دبی، قطر و عمان در حال انجام است.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=292073
false
true