×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

نخستین اتو بانک پایتخت با همکاری بانک شهر و شهرداری تهران در آینده نزدیک افتتاح می گردد.

به گزارش بیما نخستین اتوبانک پایتخت با قابلیت نصب دستگاه های خود پرداز و انجام عملیات بانکی از داخل خودرو توسط بانک شهر و با مشارکت معاونت خدمات شهری و شهرداری تهران بزودی در ۲ منطقه از سطح شهر تهران راه اندازی می کند.

حسین محمدپورزرندی مدیر عامل بانک شهر با اعلام این خبر خاطر نشان کرد که بانک شهر به دنبال انجام تعاملات با شهرداری های سراسر کشور در صدد است تا با ارتقاء کیفیت زندگی ، تسهیل گری در انجام عملیات بانکی ، بالا بردن ضریب ایمنی امور بانکی و البته نوآوری در خدمت ، طرح های جدیدی را در گستره شهرها به انجام برساند.

نایب رئیس هیات مدیره بانک شهر ضمن ابراز خورسندی از ایجاد اتوبانکها در جهت رفاه و تسهیلات برای عموم شهروندان بویژه جانبازان و معلولین ، اظهار امیدواری کرد که اگر فرهنگ سازی و ایجاد بسترهای مناسب در ارائه این خدمت نو ، ایجاد و راه اندازی اتوبانک ها توسعه قابل توجهی پیدا خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches