×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بانک سینا به سمت سفارشی سازی خدمات برای رفاه مشتریان گام بر می‌دارد

اقتصادتهران: همواره یکی از موارد بسیار مهمی که خدمات ارائه شده توسط بانک‌ها را از سایر رقبای این صنعت جدا می‌کند، توجه به مقوله مشتری مداری است. مشتری مداری در مفهموم عام شاید به معنای توجه به نیازهای بانکی مشتریان و نیز توجه شعب بانک‌ها به تسریع در ارائه خدمات به مشتریان درون شعبه باشد اما در مفهموی خاص تر، فراتر از آن عمل کرده و به طور کامل می‌تواند یک بانک را از سایر بانک‌ها در عرصه رقابت پیشتاز نماید.

به تازگی بانک سینا منطقه اصفهان این الگوی سفارشی سازی خدمات برای مشتریان را به نوعی برنامه عملیاتی تبدیل کرده و در هم اندیشی با روسای شعب خود بر این امر تاکید ورزیده است.

تاکید بر مقوله مشتری مداری شاید در ظاهر کلمه‌ای آسان باشد که به فعل تبدیل کردنش نیازی به سختی و پیچیدگی خاصی ندارد اما در عمل آن بانکی موفق است که بتواند برای هر نیاز مشتری به گونه‌ای عمل کند تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت خدمات مورد نظر خود راضی از داخل شعبه به بیرون بروند.

بر همین اساس، وجود رویه‌های متنوع در ارائه خدمات به مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بر اساس نیاز مشتریان تولید و ارائه شود.

به عبارت دیگر سرعت عمل کارکنان شعب در برخورد با نیازهای بانکی مشتریان باید به گونه‌ای باشد تا علاوه بر آن که در کوتاه‌ترین زمان، خدمت مورد نظر یک مشتری حل و فصل می‌گردد، خللی در انجام سایر امور بانکی پیش نیامده و مشتری با رضایت کامل نسبت به انجام خدمت مورد نظر، شعبه را ترک کند.

در وهله نخست این امر نیازمند وجود کارکنانی دلسوز و البته کاربلد است که بتوانند نیازهای بانکی مشتریان را به درستی بسنجند تا در ارائه خدمت مورد نظر، بهترین شیوه رضایت مشتری حاصل شود.

به نظر می‌رسد بانک سینا با وجود کارکنانی زبده و معتقد که همواره رضایت مشتریان را در سرلوحه امور خود قرار داده‌اند از این قابلیت برخوردار باشند تا نسبت به رفع نیازهای بانکی مشتریان در اسرع وقت اقدامات لازم را مبذول دارد.

سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان، که مورد تاکید و حمایت دست اندرکاران و مسئولان ارشد این بانک نیز قرار دارد همواره مورد  تشویق و حمایت سهامداران بانک نیز قرار گرفته و به نظر می‌رسد در صورت تسری این اقدام هوشمندانه، بانک سینا بتواند یک گام دیگر در مسیر تعالی مشتری مداری برداشته و فاصله خود را با سایر بانک‌ها در این زمینه بیش تر کند.

م. صادقی

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches