×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بانک اقتصادنوین با اهدای ۳۹۰۰ بسته لوازم‌التحریر به استقبال سال تحصیلی رفت

بانک اقتصادنوین در آستانه سال تحصیلی جدید ۳۹۰۰ کوله‌پشتی حاوی نوشت‌افزار به دانش آموزان مدارس تحت پوشش خود هدیه داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، این بانک با هدف ایفای مسئولیت اجتماعی خود و حمایت از دانش‌آموزان، بسته‌های آموزشی را به کودکان و نوجوانان در حال تحصیل در ۴۶ مدرسه احداث شده توسط این بانک در نقاط کمتر برخوردار کشور اهدا کرد.

این بسته‌های آموزشی شامل کوله‌پشتی، دفتر، مداد، خودکار، پاک‌کن، مدادتراش، مداد رنگی و جامدادی است که تمامی اقلام آن با هدف حمایت از تولید ملی و اشتغال، از تولیدکنندگان داخلی تامین شده‌اند.

بانک اقتصادنوین با اجرای این طرح برای دومین سال متوالی، بنا دارد تا بخشی از برنامه‌های جامع خود را برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار و ایجاد فرصت‌های برابر آموزشی عملیاتی کند.

گفتنی است، هم‌اکنون تعداد مدارس بانک اقتصادنوین در مناطق کمتر برخوردار کشور به ۴۸مدرسه بالغ می‌شود که ۴۶مدرسه تکمیل و افتتاح شده و دو مدرسه دیگر تا یک ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شوند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches