×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بانک اقتصادنوین باید پیشرو خدمات بانکی باشد

مراسم اختتامیه سومین دوره آموزشی بدو خدمت کارکنان جدیدالورود بانک اقتصادنوین با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران، روسای ادارات، اعضای هیات علمی مرکز آموزش بانک اقتصادنوین برگزار شد.

حسن معتمدی مدیرعامل بانک اقتصادنوین در این مراسم با تشکر از افرادی که در ارائه آموزش به همکاران نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: مجموعه توان‌مند و تجهیزات مدرن، ظرفیت مناسبی برای مرکز آموزش بانک اقتصادنوین فراهم کرده که توجه به بحث آموزش آینده بانک را تضمین خواهد کرد.

وی به اهمیت آموزش در عرصه بانکداری اشاره کرد و گفت: بانکداری از جمله حرفه‌های مدرن به شمار می‌رود که مورد احترام جامعه است، در چنین شرایطی لازم است فعالان این عرصه توانایی و دانش خود را مطابق با سطح توقع آحاد مختلف جامعه افزایش دهند که ساده‌ترین راه آن توجه به آموزش است.

وی اظهار داشت: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی با درک این اهمیت مرکز آموزش مدرن و مجهزی راه‌اندازی کرده که استادان زبده در آن مشغول تدریس می‌باشند.

وی در ادامه اعتبار و اعتماد جامعه به بانکداران را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: وضعیت، شرایط و تحولات اخیر، جایگاه تحویلداران را در بانک‌ها به بانکدار تغییر داده و امروز بانکداران مانند یک مدیر در محیط شعبه در ارتقای وضعیت، مواجه و حل مسائل، حفظ مشتریان، ایجاد امنیت خاطر برای مشتری و …. نقش موثری ایفا می‌کنند.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین افزود: در دوره‌های آموزشی محتوای عملیاتی بر مبنای آموخته‌های علمی و فعالیت‌های تیمی باید مورد توجه باشد.

وی در ادامه بهینه‌سازی فضای شعب بانک‌ها و مشتری‌مداری را از بدیهیات حداقلی روش‌های بانکداری امروز دانست و افزود: همکاران بانک اقتصادنوین باید از حداقل‌ها فراتر روند و با ارایه راهکارها، روش‌ها، محصولات جدید به عنوان بانک پیشگام و پیشرو به تعامل با مشتریان بپردازند و خدمات مورد نیاز آنها را تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه بانکداران به عنوان نقطه تماس با مشتری موظف به ذائقه سنجی و نیازسنجی از مشتریان و ارائه اطلاعات به ستاد هستند که با انتقال این نیازها نظام رفت و برگشت مدیریتی به محصول، روش و خدمت تبدیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت جمعی در این خصوص در بهبود نتایج بسیار موثر است.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به آموزش پرسنل گفت: در فضای متغیر امروز ایستایی سبب عقب‌ماندگی است بنابراین باید به گونه‌ای حرکت کرد که نه تنها از مباحث روز غافل نبود بلکه بیشتر از آن به برنامه‌ریزی و بررسی شرایط پرداخت.

در ادامه این مراسم بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی بانک در مسیر ارتقا و بهبود در حال حرکت است، گفت: رسالت و شایستگی‌ها با آموزش‌های علمی و عملی در بانک اقتصادنوین تکوین شده است.

وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین بانکی اخلاق‌مدار است افزود: رعایت اخلاق حرفه‌ای در برخورد اجتماعی و در نظم و انضباط ما را از خطرات و لغزش‌ها حفظ خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین آموزش را اساسی‌ترین مسئولیت سازمان عنوان کرد و گفت: قطع ارتباط با مباحث آموزشی به معنای کسب تجربه بدون پشتوانه علمی است که این روش آینده بانک را متزلزل خواهد کرد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches