×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بانک اطلاعات خیرین و مستمندان محلات تشکیل می شود

تهران اکونومی: با هدف تشکیل بانک اطلاعاتی و مشارکت افراد خیر در شناسایی و خدمات رسانی به مستمندان و اقشار کم درآمد اولین مجمع خیرین شمال تهران در شهرداری منطقه یک تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک سعید کارگران معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه یک با بیان خبر فوق اظهار داشت: اولین جلسه مجمع خیرین شهرداری منطقه یک با حضور تعداد کثیری از افراد خیر و مسئولین موسسات خیریه و مردم نهاد تشکیل شد تا ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هر محله شناسایی و بانک اطلاعاتی تشکیل شود تا خدمات رسانی اجتماعی در هر محله توسط ساکنان همان محله انجام شود.
فرزاد هوشیار مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز در این جلسه گفت: ساماندهی معضلات اجتماعی از قبیل جمع آوری کارتن خواب‌ها، معتادین، کودکان کار و خیابان و… نیازمندیک عزم ملی و فرهنگ سازی است چرا که پیشگیری از این معضلات راحت تر از درمان آن است.
این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: ۱۵ هزار کودک کار و خیابان در شهر تهران داریم که هر روز تعدادی از آنها جمع آوری و خدمات رسانی می‌شوند.
وی افزود: ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار نیز در سطح شهر تهران شناسایی و تحت آموزش قرار گرفتند و هر یک مشغول کاری هستند به طوری که تعداد آنها به ۶ هزار نفر کاهش یافته است.
هوشیار از خیرین منطقه یک خواست با مشارکت گسترده خود در مجمع خیرین و ایجاد بانک اطلاعاتی از محرومان و نیازمندان منطقه در راه فقر زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در منطقه که یکی از اهداف مهم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران است، گام بردارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches