اقتصادتهران: به منظور ترغیب سازمانها به شنیدن صدای مشتریان و مخاطبان و اهتمام برای جلب رضایت آنان، سومین جشنواره سازمان های شنوا و رضایت محور روز یکشنبه دوم اسفند ماه سال جاری برگزار شد.
در این جشنواره، بانک آینده به دلیل فعالیتهای صورت گرفته در راستای تحقق اصل مشتری محوری و برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان و شنیدن صدای مردم و ذی نفعان، شایسته ستایش و دریافت نشان «سازمان شنوا» شناخته شد.
بانک آینده، به منظور قدر نهادن به جایگاه ارزشمند مشتریان و مخاطبان و ارزشآفرینی هرچه بیشتر برای آنها، همواره سعی کرده است تا با ایجاد بسترهای ارتباط دوسویه با مخاطبان، ضمن شنیدن صدای هموطنان، زمینه شناخت افکار عمومی و بازخورد مطالبات ایشان را به مبادی ذی ربط سازمانی میسر سازد.