×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بانوان مبلغ مذهبی تهرانی تجلیل شدند

تهران اکونومی: همایش احیاگران نور و تجلیل از مقالات برگزیده با محوریت خانواده و هویت با تاکید بر تربیت دینی با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیرکل امور بانوان و نیز با شرکت ۱۵۰۰ نفر از بانوان مبلغ و اعضا هیات های مذهبی شهر تهران در برج میلاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهر داری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با نکوداشت این همایش، چهار عنصر را در تحکیم بنیان خانواده ضروری دانست و گفت: چهار میم “منزل، مسجد، مدرسه و محله” در تحکیم بنیان خانواده و روش موثر تربیت فرزندان نقش اساسی دارد.

وی با اشاره به مفهوم منزل اظهار کرد: منزل نخستین مکان تشکیل یک زندگی و محل پرورش فرزندان است که کانون اصلی ایجاد و تحکیم بنیان خانواده تلقی می‌شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به مفهوم مسجد بیان کرد: مسجد در گذشته و زمان پیامبر عظیم الشان به معنا و مفهوم کنونی وجود نداشت و به عنوان نهادی برای تشکیل حکومت، قضاوت، تجمعات، تشکیل زندگی و شگل گیری بسیج برای جنگ به شمار می رفت. در عصر کنونی نیز ما باید با بهره گیری از این الگوی موفق، ارتباط مردم با مسجد را تقویت و پررنگ کنیم.

وی با بیان مدرسه به منزله کانون هدایت در مفهوم عنصر سوم گفت: با توجه به دستور مقام معظم رهبری مدرسه باید در راستای تحکیم بنیان خانواده و تربیت فرزندان استفاده شود چرا که تلاش برای ساخت انسان از طریق مدرسه انجام می‌شود.

امرودی با بیان اینکه نجات آینده کشور نیازمند محله سالم است عنصر چهارم را محله عنوان کرد و گفت: مطالعات نشان داده کسانی که در یک محله یکدیگر را می‌شناسند و دارای عاطفه و ارتباط بالایی با یکدیگر هستند موفق ترند؛ بنابراین باید در زمینه تقویت محله ها تلاش کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برخلاف نظریات موجود، بحران معنویت در ایران وجود ندارد بلکه بحران رفتارهای دینی داریم و باید در تمامی جلسات، آموزش های زندگی داده شود تا جامعه اسلامی انقلابی و شهیدگونه و نیز همراه با زیست مومنانه وجود داشته باشد.در حقیقت علاوه بر عنصر معنویت باید به ترویج رفتار و اخلاق های اجتماعی بیشتر پرداخت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches