×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بانوان در هر ناحیه مجموعه ورزشی خواهند داشت

تهران اکونومی: به منظور نهادینه کردن فرهنگ ورزشی بین بانوان و تشویق و ترغیب آنها به حفظ سلامتی در هر ناحیه از نواحی ده گانه منطقه یک، مجموعه ورزشی احداث می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار مننطقه یک به حضور در پنجمین جلسه شورای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این منطقه که با حضور مدیران و مسئولین مراکز فرهنگی منطقه یک برگزار شد با بیان خبر فوق اظهار داشت: در حال حاضر ۷ مجموعه ورزشی در نواحی تکمیل شده است و موارد دیگر نیز برای سال آینده در نظر گرفته شده که با اتمام آنها در هرناحیه از نواحی دهگانه منطقه یک ، مجموعه ورزشی ویژه بانوان خواهیم داشت.

وی در خصوص ایجاد زمین چمن ورزشی در منطقه یک گفت: ۷ زمین چمن ورزشی نیز به زمین چمن های منطقه اضافه شده که امور نگهداری این زمین ها با جوانان محلی است.

یزدانی گفت: ۵ مجموعه ورزشی نیز در حال ساخت است و احداث ۴ مجموعه ورزشی دیگر هم در برنامه ی اجرا قرار دارد.

شهردار منطقه یک در بخش ارائه خدمات به مراکز علمی و فرهنگی منطقه افزود: کتابخانه ی جدیدی در دو طبقه به مساحت ۴۵۰ متر در حال ساخت است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در بین سراهای محلات نیز احداث سرای محله گلها، دزاشیب و زعفرانیه تکمیل خواهد شد.

شهردار منطقه یک با حمایت از طر ح های ورزشی منطقه گفت: آمادگی داریم تا ورزش هایی که انجام آنها در بوستان امکان پذیر است را توسعه دهیم تا بوستان های محلی مکانی برای جذب جوانان و نوجوانان به محیطی ورزشی و سازنده باشد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches