×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از اختصاص دو هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ازدواج جوانان از سوی این بانک خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، غلامرضا مصطفی پور اعلام کرد: کمک به حل مشکلات مردم بویژه جوانان از محل منابع مردمی از رسالت های مهم این بانک است.

وی در آیین افتتاح شعبه بانک قرض الحسنه مهر ایران در دانشگاه اصفهان افزود: با تخصیص این مبلغ به پرداخت تسهیلات ازدواج، گام بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ازدواج در جامعه برداشته می شود.

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز در این آیین با اشاره به اهمیت قرض الحسنه در آیات و روایات، تاسیس و گسترش فعالیت بانک قرض الحسنه مهر ایران را در راستای خدمت رسانی به اقشار جامعه و از کارهای بسیار مهم و با ارزش و از افتخارات سیستم بانکی خواند.

محمود بهمنی با اعلام رضایت بانک مرکزی از عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک را پرچمدار قرض الحسنه در خدمت رسانی به مردم خواند و افزود: اولین بانکی که بصورت تخصصی در زمینه قرض الحسنه از بانک مرکزی مجوز گرفت بانک قرض الحسنه مهر ایران بود.

بر اساس این گزارش، بانک قرض الحسنه مهر ایران هم اکنون دارای بیش از ۵۰۰ شعبه در کشور است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches