×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بالاترین آمار شب بیدارهای شهر به خانواده شهرداری تعلق دارد

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در حاشیه هفدهمین شب گردی اصحاب رسانه از برپایی نمایشگاه پوشاک و نوشت افزار که از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ شهریور ماه در ده نقطه شهر تهران خبر داد و گفت: گرچه حجم کار در شهرداری بالاست اما از آنجایی که هدف خدمت به شهروندان است این حجم بالای کار لذتبخش و شیرین است.

شهرام گیل آبادی در هفدهمین شب گردی اصحاب رسانه با بیان اینکه ۵۰ درصد همکاران من در شهرداری تهران شبها مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: ما در شهرداری تهران بیشترین خانواده شب بیدار در شهر هستیم که شب و روز را به هم می رسانیم، اما نکته قابل تامل این است که آمارها نشان می دهد این خدمت شهر تهران را به سرآهنگ پیشرفت وتوسعه تبدیل کرده است. به گونه ای که میادین میوه و تره بار تهران متولی ساخت میادین در سایر شهرهای کشور شده است.

وی با بیان اینکه باید با کارکردن برای مردم خبر داشته باشیم، افزود: در طول هفته ۱۴۷۰ خبر در شهرداری تهران داریم که این موضوع الگوی برای کشور شده است. شهرداری تهران با خدماتی که در طول هفته به شهروندان تهرانی گاهی به اندازه ده وزارتخانه خبردارد که این میزان بیش از نیمی از کابینه دولت را شامل می شود.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر اینکه کار در شهرداری تهران خیلی زیاد است اما کار با حلاوت است، خاطرنشان کرد: حلاوت کار بدین معناست که با انجام فعالیت مستمر، شهرداری تهران یک روز خوب را به مردم هدیه می کند. درواقع مدیریت شهری می خواهد روز به روز کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد.

وی همچنین تاکید کرد: فلسفه شب گردی ها این است که ما نباید حرف بزنیم بلکه شما باید نظرات خود را به مردم و ما انتقال دهید.

گیل آبادی با اعلام برپایی نمایشگاه پوشاک و نوشت افزار که از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ شهریورماه در ده نقطه شهر تهران برگزار می شود، اظهارکرد: این نمایشگاه از ۱۰صبح تا ۱۰ شب دایر خواهد بود که از چندین منظر قابل توجه است. معاونت خدمات شهری شهرداری تهران پوشاک را با محوریت پوشاک شهروند عرضه می کند. پوشاک عرضه شده از لحاظ کیفیت، مرغوبیت، رنگ، تنوع و هزینه مناسب برخوردار است و بخصوص در زمینه پوشاک زنانه کارهای خوبی انجام شده است.

رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار در این نمایشگاه ها فعال هستند، یادآور شد: معاونت فرهنگی اجتماعی نیز در ین نمایشگاه غرفه های تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و تفریحی دایر کرده است. همچنین این سازمان با محوریت “نشر شهر” ملزومات مدارس را در نمایشگاه ها عرضه می کند.

وی در خصوص اینکه این نمایشگاه با همیاری و کمک صنوف مختلف برگزار می شود، اضافه کرد: تلاش شده تا از نظر کیفیت، محصولات این نمایشگاه از بازار سطحی بالاتر داشته باشد. این در حالی است که نمایشگاه “بازباران” را برنامه های شاد و مفرح ۴ شبکه رادیویی و تلویزیونی همراهی میکند تا در محیطی مناسب بازدیدکنندگان مایحتاج شان را تهیه کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches