×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
بافت فرسوده شهر قم با تلاش برای حفظ لکه‌های تاریخی

اقتصادتهران: رییس جمهور گفت: بازآفرینی بافت فرسوده شهر قم با تلاش برای حفظ لکه‌های تاریخی موجود در آن در دستور کار است.

به گزارش اقتصادتهران، آیت الله سیدابراهیم رییسی شامگاه جمعه و در برنامه پایانی سفر دو روزه خود به قم در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در مدرسه علمیه امام کاظم(ع)، افزود: حجم بالای بافت‌های فرسوده یکی از معضلات استان قم است و برای ساماندهی بافت‌های فرسوده قم باید لکه های تاریخی مشخص گردد تا امکان بازآفرینی بافت های ناکارآمد فراهم شود.

وی بیان کرد: برای حل مشکل صنایع و واحدهای صنعتی کارگروهی با نظارت دولت تشکیل شده است تا واحدهای نیمه فعال و راکد به مدار تولید بازگردند.

رییسی با اشاره به موقعیت مواصلاتی استان قم، گفت: قم ظرفیت بالایی برای گردشگری زیارت دارد و برای رفع مشکلات حوزه گردشگری زیارت باید کارگروه زیارت فعال شود، رونق گردشگری زیارت برای رونق اقتصاد اثر گذار است.

رییس جمهور ابراز داشت: قم یک استان فرهنگی است و مباحث و مسائل فرهنگی در قم باید فعال و پررنگ شود و آثار آن در استانهای دیگر کشور مشهود شود.

وی بیان کرد: برای حل معضل آب و فاضلاب دستوراتی به وزارت نیرو صادر شده است، همچنین برای رفع نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی وزارت راه و شهرسازی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی تصریح کرد: برای اتمام پروژه نیمه تمام مونوریل قم با ضمانت از اصل سرمایه و سود از بخش خصوصی برای همکاری دعوت به عمل خواهد آمد.

رییسی گفت: دولت برای به سرانجام رسیدن فرودگاه حمایت های لازم را انجام خواهد داد؛ یکی از مصوبات قطعی این سفر تعیین تکلیف فرودگاه این استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches