×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید معاون شهردار تهران از نمایشگاه‌های فصل نیایش

تهران اکونومی: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به صورت شبانه با حضور در بام شرقی پایتخت و بوستان‌های تهرانی، رازی و پیروزی از نمایشگاه های فصل نیایش مناطق ۱ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۳ بازدید کرد و نوع محتوای تولیدی، میزان رضایتمندی مردم از نوع برنامه ها و بهره گیری از ظرفیت های محله ای در برپایی و اجرای نمایشگاه ها و همچنین نحوه آماده سازی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در باغ موزه دفاع مقدس را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی در این بازدید از نزدیک در جریان نحوه همکاری شهرداری با نهادها و مراکز فرهنگی، نحوه ارائه خدمات به شهروندان و محتوای تولید شده در این نمایشگاه ها قرار گرفت و طی گفت و گو با شهروندان میزان رضایت آنان را از برنامه‌های ارائه شده جویا شد.

حجت الاسلام امرودی در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش بوستان پیروزی:

تقدیر از حضور گسترده طلاب جوان و استفاده از ظرفیت های محلی منطقه ۱۳

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش منطقه ۱۳ در بوستان پیروزی از حضور گسترده طلاب جوان و ظرفیت های محلی در برنامه‌های ماه مبارک رمضان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین امرودی به صورت شبانه ا همراهی نجاریان قائم مقام شهردار منطقه و اسماعیل عربلو معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳ از نمایشگاه فصل نیایش که در ایام ماه مبارک رمضان در بوستان پیروزی این منطقه برپاشده است، بازدید کرد.

وی همزمان با ماه مبارک رمضان از ۵ پردیس شامل پردیس فرهنگی – قرآنی (آئینی)، پردیس فرهنگی، هنری و اجتماعی، پردیس مدیریت تغیرات فرهنگی – جاهلیت مدرن، پردیس آئین‌های سنتی، اقوام ایرانی، پردیس ورزشی- تفریحی در بوستان پیروزی را از نزدیک بازدید کرد و در جریان نوع خدمت رسانی آنان به شهروندان منطقه ۱۳ قرار گرفت.

در این نمایشگاه ۳۴ غرفه با نام های قرآن بخوانید جایزه بگیرید، سیده زینب (س)، قصه های قرآنی، احکام پاسخگویی به شبهات، نقاشی های کودکانه و خمیربازی، اقوام فارس، اقوام آذربایجان، اقوام ترکمن، اقوام خراسان، اقوام ارومیه، قالیبافی،خوشنویسی، مشاوره حقوقی، سلامت، طب اسلامی، فرق و جریان های نوظهور، آسمان آبی، زمین پاک، بازیهای کامپیوتری، عفاف و حجاب، سینما مقاومت، محصولات فرهنگی، تربیت فرزند، معرق، عکس یادگاری، سفالگری، حجره (مباحث دینی)، هویت انقلابی، سبک زندگی، هویت دینی، هویت محله‌ای، هویت ملی، مدیریت تغییرات فرهنگی، غرفه‌های ورزشی، غرفه های کارآفرینی، مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج برپا شده و در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۹ تا ۲۴ در بوستان پیروزی میزبان شهروندان است.

حضور طلاب جوان در برنامه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی در قالب‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان و بهره گیری از ظرفیت های محله ای منطقه ۱۳ از مواردی بود که مورد تقدیر معاون اجتماعی شهردار تهران در بازدید از نمایشگاه فصل نیایش این منطقه قرار گرفت.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches