×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید مدیرعامل بیمه دی از نمایشگاه صنعت مالی کشور

اقتصادتهران: مدیرعامل بیمه دی در دومین روز از برگزاری پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور (بورس، بانک، بیمه) ضمن بازدید از این نمایشگاه، در محل غرفه‌ی این شرکت حضور یافته و با مدیران ارشد صنعت بیمه دیدار کرد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ طی رویداد نمایشگاهی صنعت مالی کشور که ۱۶ لغایت ۱۹ خردادماه ۱۴۰۲ برگزار گردید، مهندس موهبتی مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین و جمعی از مدیران ستاد و شعب، در محل غرفه‌ی این شرکت حضور یافته و با برخی از مدیران ارشد بیمه مرکزی ج.ا.ا و تعدادی از مدیران عامل دیگر شرکت‌های بیمه‌ای دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی همچنین در مصاحبه با خبرنگاران، نقش این نمایشگاه در توسعه فرهنگ بیمه را مؤثر ارزیابی نموده و برگزاری همه ساله‌ی آن را موجب ارتقاء سطح شناختی جامعه از بیمه عنوان کرد.

وی همچنین به تبیین راهبردها و برنامه‌های توسعه‌ای بیمه دی در سال ۱۴۰۲ پرداخته و اظهار امیدواری کرد؛ با ساختار جدید سازمانی و برنامه‌های عملیاتی تدوین شده در بیمه دی، این شرکت شاهد رشدی همه جانبه و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مشتریان و جامعه‌ی هدف خود باشد.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches