×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
بازدید فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) از پروژه‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ایستگاه جدید تزریق گاز گچساران و استان خوزستان از پروژه ی واحد تولید پلی پروپیلن پالایشگاه گاز بید بلند، تصفیه خانه شهر بهبهان و مارون ۲و۵ بازدید به عمل آورد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص)، در تاریخ ششم مردادماه ۱۴۰۳، سردار عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با سفر به استان  کهگیلویه و بویراحمد از پروژه ی ایستگاه جدید تزریق گاز گچساران و استان خوزستان از پروژه‌های واحد تولید پلی پروپیلن پالایشگاه گاز بید بلند، تصفیه خانه شهر بهبهان و مارون ۲و۵ بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفت.

سردار عابد با حضور در پروژه احداث ایستگاه جدید تزریق گاز گچساران و خطوط لوله خوراک به روش EPCC ضمن خداقوت به کارکنان پروژه، نکاتی را به مدیران پروژه ارائه نمود.

در ادامه با حضور در شهر بهبهان از پروژه احداث واحد تولید پلی پروپیلن پالایشگاه گاز بید بلند و تصفیه خانه شهر بهبهان بازدید و بر پایبندی به برنامه ی زمانبندی پروژه و اجرای با کیفیت آن و راه اندازی شیفت شب و اتمام پروژه تصفیه خانه شهر بهبهان تاکید کرد.

در انتها با حضور در پروژه مارون ۲و ۵ از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه قرار گرفته و بر تشکیل جلسات با کارفرمای پروژه جهت اخذ مطالبات و حل و فصل موضوعات فنی پروژه تاکید داشتند. همچنین با تاکید بر اتمام پروژه در موعد مقرر از اجرای تیرگذاری عرشه پل و باقیمانده سرستون‌ها نیز بازدید بعمل آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches